اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. فروردين 1397 - 18:32   |   کد مطلب: 29208
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: امروز همگان موظف به برخورد با مظاهر فساد همچون اسراف و اشرافیت هستند.
امام جمعه همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان با بیان اینکه با توجه به نامگذاری سال همه باید برای حمایت از کالای ایرانی متعهد شویم، اظهار داشت: باید کیفیت کالاهای داخلی بالا باشد چراکه مردم در صورت داشتن کیفیت بالای کالای داخلی قطعا از آنها استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از کالای داخلی برای اشتغال فرزندان این مرز و بوم باید در اولویت باشد، افزود: فساد تنها قاچاق کلان کالا و مواردی از این دست نیست، گاه اسراف در مصرف هم از مصادیق فساد است و ما حتی در مسائلی مانند آب مصرفی وضو باید امام را الگو قرار دهیم که با یک لیوان آب وضو می‌گرفتند.

امام جمعه همدان گفت: ولیعهد عربستان با صراحت ایران را دشمن عربستان و رژیم صهیونیستی خوانده و خود را کنار این رژیم کودک‌کش قرار داده است که البته این برای ما که از ابتدا می‌گفتیم اینها مولود صهیونیسم و استکبار هستند و برای ضربه زدن و گمراه کردن یک میلیارد مسلمان روی کار آورده شده‌اند باعث خوشحالی است.

وی افزود: آل سعود منافقانه روزی هزار جلد قرآن چاپ می‌کند اما از این سو در زمین فساد کرده و با دشمنان قسم‌خورده امت اسلام پیمان اخوت می‌بندد و از این نظر بنابر سنت الهی باید منتظر سرنگونی باشید.

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: هر کجای دنیا خون مردم بیگناه ریخته می‌شود دست صهیونیزم در کار است چراکه صهونیست‌ها در برخی مواقع تفرقه و اختلاف را شعله‌ور می‌کنند و کنار می‌نشینند و بعد از طریق دلالی و اسلحه فروشی و باجگیری کسب ثروت می‌کنند.

وی گفت: ترامپ می‌گوید اگر ما از خاورمیانه بیرون بیاییم شاهان و سلاطین عرب تا 10 روز هم دوام نمی‌آورند و رسما می گوید هزینه ماندن ما را باید عربستان بدهد البته این خصلت طاغوتی این شاهزاده‌ها، شیوخ و ملک‌هاست که در زمین فساد می‌کنند و از هیچ اقدامی برای باقی ماندن در نخوت و قدرت ابا ندارند.

امام جمعه همدان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب مرتبا می‌فرمایند که به آمریکا اعتماد نکنید زیرا اینها در پی نابودی تمام داشته‌های امت اسلام هستند.

وی افزود: همه ما موظفیم با همه مظاهر فساد برخورد کنیم  یعنی امروز ملت باید در مورد مظاهر فساد در همه عرصه‌ها حساس باشد و از جمله باید اسراف و تبذیرها و اشرافیت در جامعه و زندگی خود را هم مورد بازنگری قرار دهیم.

محمدی با اشاره به همدلی و هم افزایی بین شهرداری و شورا و دستگاه های اجرایی استان فضای وحدت و آرامش را برای حل مشکلات استان مناسب توصیف کرد و همچنین خواستار دقت نظر در نامگذاری اماکن شهری شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان