اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. شهريور 1396 - 13:57   |   کد مطلب: 26365
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد:
انجام ۴۶۴عملیات توسط جمعیت هلال احمر همدان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با اشاره به خدمات ارائه شده توسط جمعیت هلال احمردر ۳۶۹حادثه به وقوع پیوسته از اوایل سال جاری تا کنون گفت: در این راستا ۴۶۴عملیات توسط جمعیت هلال احمر استان اجرا شده است
انجام ۴۶۴عملیات توسط جمعیت هلال احمر همدان

به گزارش صبح الوند، حمید عرفی یگانه در گفت و گو با صبح الوند با اشاره به اینکه تا از ۱فروردین ماه سال جاری تا کنون ۳۶۹حادثه به وقوع پیوسته است گفت: از این تعدادحادثه رخ داده ۱۹۷حادثه جاده ای، ۹۶خدمات حضوری(درمانی) ،۲خدمات مناسبتی(ایام مناسبتی)، 33 حادثه درون شهری،  صورت گرفته است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان  با اشاره به اینکه ۵حادثه دریایی و ساحلی در سد های اکباتان و رزن رخ داد داده است یادآور شد: در کوهستان نیز ۲۷حادثه،صنعت وکارگاهی یک مورد، سیل و ابگرفتگی 3 مورد، رانش زمین ۱مورد  و بعلت زلزله و  ریزش آوار هر کدام یک مورد حادثه رخ داده که توسط جمعیت هلال احمر امداد ساماندهی شده اند.

 

*بیش از 16 هزار نفر از ابتدای سال جاری حادثه دیده اند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مجموع کل حادثه دیدگان را از اوایل سال جاری تا کنون ۱۶هزارو۲۷۸نفر عنوان کرد و افزود: در این راستا ۱۰۵نفر گرفتار برف و کولاک و ۶۲۷نفر نیز در حوادث جاده دچار حادثه شده اند.

 

عرفی در این راستا اضافه کرد: ۴۱نفر دچار سیل و آبگرفتگی و ۴۱نفر نیز در کوهستان گرفتار شدند که طی ۴۶۴عملیات به اوضاع این افراد رسیدگی و ساماندهی شدند.

 

وی با اشاره به انجام۴۶۴عملیات طی سال جاری تا کنون گفت: ۱هزارو ۶۰۶نیروی نفر روز در این عملیات ها شرکت و۳۱۵دستگاه آمبولانس نیز به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

 

 این مسئول همچنین اضافه کرد: ۶هزارو ۵۹نفر نیز در ایام نوروز سالجاری اسکان داده شدند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان