اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. فروردين 1397 - 22:42   |   کد مطلب: 29087
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در جاده‌های همدان خبر داد و گفت: مرگ و میر در جاده‌های همدان ۲۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش صبح الوند، بهروز کارخانه بعدازظهر امروز در بازدید از ستاد تسهیلات سفر شهرداری همدان اظهار داشت: هلال احمر استان همدان تاکنون در زمینه امداد و نجات و جوانان اقدامات مختلفی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه 12 پایگاه ثابت و چهار پایگاه سیار در سطح استان برپا شده است، افزود: امداد هوایی نیز برای مواقع ضروری در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اعلام اینکه حوادث جاده‌ای و تصادفات نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، عنوان کرد: میزان تصادفات جاده‌ای در مقایسه با سال گذشته 57 درصد کاهش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه مردم با رعایت مسائل ایمنی در سفر، حوادث کمتری را در جاده‌ها ایجاد کردند، بیان کرد: نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته میزان مرگ و میر 25 درصد و میزان حمل مصدومان 30 درصد کاهش داشته است.

کارخانه با بیان اینکه 16 ایستگاه ایمنی و سلامت نوروزی در سطح استان همدان مشغول خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی هستند، افزود: در این ایستگاه‌ها از ابتدای نوروز تاکنون به بیش از 20 هزار نفر خدمات ارائه شده است.

وی بیان کرد: با وجود افزایش 30 درصدی ورود گردشگر و مسافر نوروزی به استان همدان، خوشبختانه آمار حوادث و تصادفات جاده‌ای کاهش یافته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان درباره عدم برپایی کمپ اسکان موقت در ورودی شهر همدان توسط هلال احمر نیز اظهار داشت: اسکان موقت هلال احمر در ورودی شهر همدان به دلیل جابه‌جایی ستاد استقبال نوروزی شهر همدان، حذف شد. البته این خدمت فقط از طرف هلال احمر استان همدان ارائه می‌شد و هیچ کدام از استان‌ها چنین خدمتی به این شکل نداشتند.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان