اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. آبان 1396 - 10:33   |   کد مطلب: 27283
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد:
آمادگی هلال احمر همدان جهت اسکان بیش از ۳۲ هزار زوار حسینی
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان از آمادگی جمعیت هلال احمر استان جهت اسکان اضطراری بیش از ۳۲ هزار زوار حسینی در سطح استان خبر داد

به گزارش صبح الوند، حمید عرفی یگانه در گفت و گو با صبح الوند با اشاره به آمار خدمات و تجهیزات بکار گرفته شده جمعیت هلال احمر استان در مراسم اربعین حسینی امسال گفت: در این راستا ۱۵ امدادگر به کشور عراق اعزام شدند که از این تعداد ۲ نفر نجاتگر، ۲نفر راننده آمبولانس و ۱۱نفر نیز برای درمان اضطراری به این کشور اعزام شدند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همچنین از اعزام دو دستگاه آمبولانس و ۱ دستگاه تریلر جهت انتقال دارو به کشور عراق خبر داد و افزود:در این راستا نیز ۵هزارو ۲۴۳ تخته پتو به حسینیه ها و مواکب و محل های اسکان در استان تحویل داده شده است.

 

وی با اشاره به ۱۸ پایگاه موجود جمعیت در استان گفت: از این تعداد ۱۳ پایگاه ثابت، ۲ پایگاه موقت و ۳پایگاه نیز سیار هستند.

 

عرفی یگانه تعداد زائرین اسکان داده شده را ۱۴۷ نفر عنوان کرد و بیان داشت: ۵ دستگاه آمبولانس جهت انتقال زوار اعزام شده است.

 

وی  تعداد نجاتگران استفاه در طرح ۲۰روزه را ۱هزارو ۲۶۶نفر اعلام کرد و افزود: ۲۲ دستگاه آمبولانس دراین طرح به کار گرفته شده است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تعداد حوادث و خدمات جمعیت هلال احمر از تاریخ ۷ تا ۱۶ آبان ماه را ۱۰مورد اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد حوادث ۴مورد جاده ای و ۶مورد اسکان بوده است.

 

وی همچنین تعداد مصدومین در مدت یاد شده را ۴ نفر اعلام کرد و اظهار کرد: در این راستا ۱نفر به صورت سرپایی و ۳نفر توسط جمعیت به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان