اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. فروردين 1397 - 23:19   |   کد مطلب: 29129
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ایجاد توقفگاه برای رانندگان راهکاری اثر بخش برای فراهم کردن زمینه استراحت رانندگان و به دنبال آن کاهش سوانح جاده ای است.

به گزارش صبح الوند، مریم پاک بین روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: یکی از اولویت های هلال احمر فراهم کردن زمینه کاهش سوانح رانندگی در تعطیلات نوروزی است.

وی اضافه کرد: با توجه به نقش خستگی ناشی از رانندگی مستمر در افزایش سوانح جاده ای، هلال احمر اقدام به راه اندازی ایستگاه هایی برای استراحت رانندگان کرده است.
وی اضافه کرد: 16 پست در این استان راه اندازی شده که در این پست ها مکان هایی برای اقامه نماز، فضای دوستدار کودک و ایستگاه های سلامت پیش بینی شده است.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان اظهارکرد: در ایستگاه های سلامت فشار خون، تست قند و دیگر آزمایش ها از رانندگان دریافت می شود.
پاک بین بیان کرد: یک هزار 469 نفر از زمان آغاز هجدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا پایان هشتم فروردین امسال به ایستگاه های سلامت مراجعه کردند.
وی اضافه کرد: 10 فضای دوستدار کودک توسط هلال احمر همدان راه اندازی شده و کودکان با حضور در این مکان ها با علائم و هشدارهای راهنمایی و رانندگی آشنا می شوند.
وی افزود: به منظور جذاب کردن این فضا برای کودکان، زمینه نقاشی با محوریت صلح و دوستی در این مکان ها فراهم شده و این نقاشی ها از شبکه پویا پخش می شود.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: کودکان با حضور در این محل و استفاده از تلفن های ثابت پیش بینی شده می توانند به قصه نیز گوش بدهند و از تجهیزات بازی کودکانه نیز بهره گیرند.
پاک بین افزود: یک هزار و 807 کودک از زمان آغاز هجدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا پایان هشتم فروردین امسال به فضای دوستدار کودک مراجعه کردند.
پاک بین اضافه کرد: در مجموع 25 هزار مسافر به 16 پست ثابت هلال احمر این استان مراجعه کردند و 24 هزار و 582 قطعه نقشه بین مسافران توزیع شده است.
به گزارش ایرنا، هجدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران از 25 اسفند سال گذشته آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان