اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مهر 1396 - 9:57   |   کد مطلب: 26750
رییس جمعیت هلال احمر استان خبر داد
وقوع ۵۰۹حادثه طی ۶ماهه گذشته از سال
رییس جمعیت هلال احمر استان از وقوع۵۰۹حادثه طی ۶ماهه گذشته از سال جاری خبر داد

به گزارش صبح الوند،  بهروز کارخانه ای  در گفت و گو با صبح الوند با اشاره به تعداد ۵۰۹حادثه به وقوع پیوسته در استان طی نیمه نخست سالجاری گفت: از این تعداد ۲۹۱حادثه جاده ای، ۱۶۱واژگونی، ۱۰۴تصادف،۲حریق و ۲۴مورد سایر حوادث بوده است.

 

وی در این راستا تعداد مصدومین را ۲۹۹نفر عنوان کرد و یادآور شد: از این تعداد ۶۷نفر سرپایی، ۳۷نفر فوت و تعداد ۲۳۲نفر نیز به بیمارستان انتقال داده شده اند.

 

رییس جمعیت هلال احمر استان همچنین  تعداد حوادث کوهستانی را ۳۳مورد عنوان کرد و افزود: ۶ حادثه دریایی و ساحلی، ۴۸حادثه شهری، ۳حادثه سیل و آبگرفتگی ،۴مورد حادثه سایر موارد،  صنعتی کارآگاهی، برف و کولاک و زلزله هرکدام ۱مورد در۶ماهه گذشته از سال جاری رخ داده است.

 

وی با اشاره به انجام ۱۲۱خدمات حضوری مناسبتی تعداد کل مصدومین این حوادث را در نیمه اول سالجاری ۶۷۰نفر اعلام کرد و گفت: در این راستا ۵۴۲نفر سرپایی ۱۵۰نفر فوت و ۱۲۸نفر نیز به بیمارستان انتقال داده شده اند.

 

وی از انجام ۳۸۸عملیات طی ۶ماهه گذشته خبر داد و گفت: در این راستا  ۹۶۹ مصدوم امداد رسانی شده که از این تعداد ۶۰۹مصدوم سرپایی، ۵۲نفر فوت و ۳۶۰نفر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

 

وی همچنین با بیان اینکه در طی مدت یادشده ۲۴۸نفر بصورت پایگاهی و ۵هزارو ۸۳۴نفر نیز به صورت چادری اسکان داده شده اند گفت: در مجموع ۶هزارو ۸۲نفر توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان در نیپه نخست امسال اسکان داده شده اند.

 

رییس جمعیت هلال احمر تعداد نیروهای نفر روز در این عملیات ها را ۲هزارو ۴۴نفر عنوان کرد و گفت: در این راستا۴۳۸آمبولانس و ۳۵خودرو نجات به محل وقوع حادثه اعزام شده است.

 

وی همچنین در پایان متوسط حضور نیروهای امدادی در محل وقوع حادثه را ۷دقیقه و ۲۱ثانیه اعلام کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان