اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. خرداد 1396 - 10:37   |   کد مطلب: 25416
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص تجمعات اخیر موسسات مالی و بلاتکلیفی سپرده گذاران موسسه آرمان (البرز ایرانیان )گفت: مسئولین نظارت استان باید در این خصوص پاسخگو باشند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته در جمع مالباختگان موسسه آرمان (البرز ایرانیان) با اشاره به اتفاق های اخیر در خصوص این موسسه در همدان اظهار کرد: ما  به عنوان ضمان و نماینده مردم پیگیر این موضوع هستیم.

 

وی با اشاره به پیگیری هایی که در چند روز اخیر در خصوص مشکل مالباختگان داشته است افزود: ما با  رییس کل بانک مرکزی  جلسات سه ساعته گذاشته ایم و خواستار تعیین تکلیف مشکل مردم شده ایم.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولین نظارت استان باید در این خصوص پاسخگو باشند  افزود: مسئولین نظارت استان  همچون فرمانداری، استانداری و دوستانی که متولی کار اجرا هستند باید جواب دهند اگر این موسسات مجوز نداشته اند چرا اجازه ادامه فعالیت به آن داده  شده است.

 

وی با اشاره به استیضاح وزیر اقتصاد در صورت ادامه داشتن این روند افزود: بنده به رییس کل بانک مرکزی هم عرض کردم که مردم به دولت اعتماد کرده اند و پولشان رادر این موسسات گذاشته اند ، اگر  جواب مردم را ندهید ما استیضاح وزیر اقتصاد را قطعی می کنیم.

 

خجسته خاطر نشان کرد: وقتی تابلویی باعنوان زیر نظر بانک مرکزی زده می شود  این یعنی از طرف ما تایید شده است ، اگر مورد تایید نیست چرا مانع ادامه فعالیت آن نشده اند ؟ چرا وقتی  یک بقالی زده میشود مجوز کار میخواهد واگر یک کیسه جابه جا میشود بارها بازخواست میکنند حال مسئله ای به این مهمی  ندیده گرفته شده است.

 

وی در پایان تاکید کرد: آیا بانکی که پول مردم را مکیده و سرمایه مردم را برده نباید بر آن نظارت داشت من این اشکال را به همه گرفتم و پیگیر کار شما هستم.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان