اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مهر 1397 - 13:15   |   کد مطلب: 29924
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مخالفت خود را بارها با لایحه CFT بیان کرده‌ایم، گفت: باید رأی_نمایندگان به این لایحه علنی می‌شد تا به موقع پاسخگوی مردم باشند.

به گزارش صبح الوند، امیرخجسته‌؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضع فراکسیون نمایندگان ولایی از ابتدا در خصوص لایحهCFT مشخص بود، اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم، بارها مخالفت خود را در رابطه با این طرح اعلام کرده‌ایم.

 

وی به بحث و بررسی این لایحه در صحن مجلس از ساعت 6 صبح امروز اشاره کرد و گفت: بحث و بررسی و سخنرانی موافقان و مخالفان طرح انجام و سپس رأی‌گیری برگزار شد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در نهایت  آقایان نماینده به تصویب این لایحه رأی دادند که باید در موقع لزوم به مردم پاسخگو باشند.

 

وی با تأکید بر اینکه به شدت مخالف این لایحه هستیم و به صراحت این موضوع را اعلام کرده‌ایم، افزود: به دلایلی که بارها گفته شد و هیچ‌گونه شفافیتی از سوی  دولت‌ مردان در رابطه با آن صورت نگرفت، همچنان مخالف این طرح هستیم.

 

امیر خجسته با بیان اینکه منافقان که از دیدگاه ما تروریست هستند در این لایحه تروریست عنوان نمی‌شوند، تصریح کرد: در این صورت چگونه به FATF رأی مثبت دهیم و CFT را تصویب کنیم؟

 

وی با بیان اینکه با وجود تلاش نمایندگان مخالف، این طرح تصویب شد، ادامه داد: در نهایت با این طرح مخالف بوده و خواهیم بود.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معتقدم باید این رأی‌‌گیری به صورت علنی بود تا رأی نمایندگان برای مردم نیز شفاف باشد تا نمایندگان موافق و یا مخالف بتوانند به موقع پاسخگوی مردم باشند.

 

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص تجمع اعتراضی مردم در تصویب این لایحه مقابل ساختمان مجلس، یادآور شد: مطالبه این موضوع حق مردم است که بیایند و از نمایندگان و دلسوزان بخواهند که نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان