اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1396 - 9:48   |   کد مطلب: 25113
در همایش توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای مطرح شد:
فعالیت 295 شعبه اخذ رای درسطح شهرستان همدان /عزت ما در گرو حضور حماسی مردم است
فرماندار همدان با بیان اینکه 295 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان همدان فعالیت می کنند، افزود: 190 شعبه اخذ رای نیز در همدان آماده است.
فرماندار همدان

به گزارش صبح الوند، در آستانه انتخابات  همایش توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای در سالن ابن سینا شهرستان همدان برگزار و در آن مسئولین ستاد انتخاباتی همدان به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

معاون سیاسی _ امنیتی استانداری همدان در این همایش با اذعان به اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی از قداست برخوردار بوده و رخدادی برای وحدت و امیدواری و ایجاد ناامیدی برای دشمنان است، ادامه داد: برگزاری مطلوب انتخابات قدرت ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید.

 

محمدابراهیم الهی تبار ادامه داد:  همه مردم در پای صندوق های رای  بیایند چرا که این دوره از انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

معاون سیاسی _ امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه از  ابتدای شروع انتخابات همه جریانهای سیاسی  شرکت دارند، افزود: گروههای منتقد و موافق همه به این موضوع رسیده اند که باید سرنوشت خود را در پای صندوق های رای به نمایش  در اورد.

 

الهی تبار ادامه داد:  بی تفاوتی در افراد جامعه  نمی بینیم و باید این رویکرد مثبت رابه خوبی هدایت کنیم.

 

*ورود همه جریانات سیاسی به انتخابات

وی با اشاره به اینکه وظیفه نمایندگان فرماندار وظیفه ای خاص و اثرگذار است و باید این مهم توجه شود،افزود:  رقابت تنگاتنگ و ورود همه جریانهای سیاسی مورد توجه است.

 

الهی تبار با اشاره به اینکه همه کاندیداها بدنبال کسب منافع خود هستند، ادامه داد : منافع ما رعایت حق الناس  و عدالت در رای مردم است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان تصریح کرد:  باید همه جوانب سنجیده شده و همه قوانین رعایت شود.

 

الهی تبار خطاب به حاضرین گفت:  شما فرمانده شعب رای هستید و همه عوامل باید از شما پیروی کنند.

 

وی  افزود: چینش رای گیری جوری عملیاتی شود تا مردم در دادن رای مشکلی نداشته باشند.

 

الهی تبار با بیان اینکه باید در بین اعضای هیات نظارت هماهنگی مطلوب انجام شود، تصریح کرد: این دوره با توجه به اینکه رقابت شدیدی بین کاندیداها وجود دارد بسیار هوشیار عمل کنید و از ورود افراد غیر مسوول جلوگیری شود.

 

در ادامه فرماندار همدان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با آراء مردم  استقرار یافت، افزود: ایران از کشورهای آزاد و مستقل در انتخابات بوده  و مردم بر سرنوشت خودشان حاکم هستند.

 

علی تعالی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در مقدرات ملی و محلی نقشی مهم دارند، ادامه داد : از ابتدای سال مقدمات انتخابات آغاز شده  و در طول ماههای اخیر با آموزشهای متعدد آماده شد و در روز موعد در اختیار نماینده فرماندار قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه  جلسات توجیهی و قوانین هیات نظارت استانها فعال بوده ، خطاب به نمایندگان اذعان کرد: شما باید امانتدار رای مردم باشید.

 

وی با بیان  اینکه مدیریت یک روزه در شعب  به لحاظ کمیت کوتاه اما اثرات بلند مدت دارد، ادامه داد:  اگر شعبه وظایف خطیر خود را  به خوبی انجام ندهد ،تمام زحمات از بین خواهد رفت.

 

*هیچ گونه قصوری نباید انجام شود

 

فرماندار همدان در ادامه  افزود: هیچگونه قصور نباید انجام شود چرا که شما امانتدار ملت در این روز هستید .

 

وی با ییان اینکه حفظ آرا مردم همانند حفظ آرای مسلمان است،خاطر نشان کرد : شما به عنوان فرماندار و سکاندار  باید هوشیار باشید .

 

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه نمایندگان فرماندار از آرا مردم حفظ و حراست می کنند، ادامه داد : شما در پیشگاه خدا و هم در پیشگاه مردم مسئوول هستید.

 

وی  با بیان اینکه بازرسین چشم و گوش ما هستند افزود: به شما عزیزان اطمینان دارم چرا که آخرت خود را به دنیا نمی فروشید.

 

تعالی با اذعان به اینکه نوع رفتار شما در روز رای گیری و نظم شعبه بسیار مهم است،افزود: تکریم رای دهنده گان باید اولویت قرار گیرد.

 

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه پاکسازی شعبه از افراد متفرقه از اهمیت بالایی برخوردار است ، تصریح کرد: پس از رای دادن جایی برای توقف وجود نخواهد داشت.

 

*295 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان همدان

 

فرماندار همدان با اظهار اینکه 295 شعبه در سطح شهرستان همدان وجود دارد، افزود: 190 شعبه در همدان فعال خواهند بود.

 

فرماندار همدان با بیان اینکه دو شعبه اخذ رای در قهاوند، چهار شعبه در مریانج، پنج شعبه در جورقان در روز جمعه فعال خواهند بود، افزود: 65 شعب اخذ رای روستایی در بخش مرکزی و 29 شعبه در بخش شراء فعال خواهند بود.

 

تعالی ادامه داد: 263 کاندید در شهرستان همدان ثبت نام کردند و تا امروز 60 نفر نیز انصراف داده اند.

 

وی خاطر نشان کرد : در سالجاری در 70 شعبه دو نماینده فرماندار وجود دارد و در 26 شعبه یک نماینده ویژه وجود خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان