اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. فروردين 1400 - 13:02   |   کد مطلب: 34850
محمد علی محمدی با اشاره به شعار سال گفت: مهمترین اولویت های ما در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، حمایت از توسعه پایدار و به دنبال آن اشتغال پایدار است.
توسعه پایدارلازمه اشتغال پایدار است/ اشتغال 400 نفردر مجتمع کشت و صنعت یاس

به گزارش صبح الوند، فرماندار همدان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: به دنبال شعار رهبری در سال جدید و در راستای شعار سال قبل جهش تولید، به دنبال رفع موانع تولید و حمایت از کارآفرینان هستیم همان طور که از سال های قبل هم بودیم.

 

وی افزود: با توجه به سیاست کاری برنامه محور بودن به دنبال گسترش  و حمایت صنایع تبدیلی و تولیدی در سال جدید هستیم ، هر چند کمیته ویژه رفع موانع واحدهای تولیدی به صورت ویژه با ریاست استاندار همدان از سال قبل فعال است و دستگاه های قضایی، امنیتی، اتاق بازرگانی و صنعت و معدن و جهاد کشاورزی و برخی بانکها عضو این کمیته هستند. 

 

محمدی ادامه داد: نمونه بارز کمیته بررسی رفع موانع واحدهای تولیدی بودند که به علت چک های برگشتی رفع مشکل می شدند و به صورت حاکمیتی استاندار ورود پیدا می کرد و واحد تولیدی به حالت اولیه بر می گشت. 

 

فرماندار همدان گفت: مجتمع بزرگ صنایع تبدیلی تحت عنوان کشت و صنعت یاس در سطح شهرستان همدان داریم که امسال با شدت بیشتر و کار مضاعف در حال افتتاح است و کارهای زیر ساختی به نحو مطلوب به اتمام رسیده است. 

 

محمدی با بیان اینکه در بررسی مدیران مجتمع بزرگ یاس مدیران مربوطه پای کار آمدند و موانع حل شد گفت: در این واحد تولیدی 400نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند و برای جمعیت 670000نفری شهرستان همدان رقم قابل توجهی است. 

 

وی یکی از مهمترین بحث ها در کشت گلخانه ای را تعادل بخشی دانست  و گفت: نباید منابع آب را هدر دهیم چرا که این ماده گرانبها برای نسل های بعدی نیز هست. 

 

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه توسعه پایدار لازمه اشتغال پایدار است گفت: اگر قرار است به اشتغال پایدار برسیم لازمه آن توسعه پایدار است و باید به آن فکر کنیم و تمام دستگاهها ورود پیدا کنند.

 

انتهای پیام/ آ

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان