اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. آذر 1396 - 21:35   |   کد مطلب: 27550
فرماندار همدان با بیان اینکه تا دوسال آینده با بحران رشد جمعیت دانش‌آموزی در حاشیه شهر همدان مواجه می‌شویم،گفت: سازمان نوسازی مدارس به پروژه‌های حاشیه شهر همدان توجه بیشتری کند.
نوسازی مدارس

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، علی تعالی ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت مقاوم‌سازی مدارس همدان با حضور مدیرکل نوسازی مدارس برگزار شد اظهار داشت : ورود خوب نوسازی مدارس استان به بحث ایمن‌سازی مدارس نشان از همت و برنامه‌ریزی قابل تقدیر این مدیریت دارد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر توجه خاصی به مباحث آموزشی و رشد اعتبارات این بخش داشته‌ایم، افزود: اعتقاد داریم هر چقدر به این بخش توجه و هزینه کنیم بهترین سرمایه‌گذاری را کردیم و این نگاه ادامه دارد.

تعالی با اشاره به جایگزینی اوراق بهادار بجای اعتبارات نقدی تصریح کرد : علی‌رغم افزایش اعتبارات با توجه به گستردگی و نیاز فراوان بخش آموزش و پرورش همچنان با مشکل مواجه هستیم  و جایگزینی اوراق نیز برای پیمانکاران خوشایند نیست.

وی خواستار توجه بیشتر نوسازی مدارس به پروژه‌های آموزشی حاشیه شهر شد و افزود: با احداث پروژه‌های مسکن مهر و افزایش جمعیت در برخی از شهرک‌ها و محلات حاشیه شهر در دو سال آینده قطعا با بحران جمعیت دانش آموزی روبرو می شویم.

فرماندار همدان از اختصاص اعتبار یک میلیارد ریالی به منظور تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی مدارس شهرستان خبر داد و تاکید کرد : سرویس‌های بهداشتی مدارس نیاز به اعتبار مستمر سالیانه دارد که باید از منابعی مطمئن از نظر میزان تخصیص پیش بینی شود.

وی با اشاره به مشکل یکی از مدارس نوسازی شده شهر همدان که تاکنون انشعاب گاز آن وصل نشده خاطر نشان کرد : شرکت‌های خدماتی نهایت همکاری و همراهی را با دیگر دستگاه‌ها دارند و مدیران آموزش و پرورش این گونه  موارد را سریع تر باید منعکس و پیگیری کنند.

مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان نیز در این جلسه گفت : خوشبختانه 65 درصد مدارس ما پایدار و از ایمنی مناسبی برخوردارندکه با پیش بینی اعتبارات لازم امیدواریم شاهد رشد قابل توجه این وضعیت در سال‌های آتی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان