اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. بهمن 1395 - 23:22   |   کد مطلب: 23792
مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان خبر داد
استانداردسازی سیستم گرمایشی 56 مدرسه در همدان
مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان از استانداردسازی سیستم گرمایشی 56 مدرسه استان همدان همزمان با دهه فجر خبر داد.
مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان خبر داد

به گزارش صبح الوند، فرزاد تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه در ایام دهه فجر 15 پروژه آموزشی افتتاح خواهد شد اظهار کرد: افتتاح سالن چندمنظوره هاتف در همین راستا قرار دارد که به بهره‌برداری رسید.

 

وی با بیان اینکه مدرسه هاتف در بلوار شهید مدنی قرار دارد افزود: مدرسه قبلا از محل اعتبارات تخریب و بازسازی احداث شده و فقط سالن چندمنظوره آن باقی مانده بود.

 

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان با بیان اینکه در سال 94 عملیات اجرایی این مدرسه با زیربنای 620 متر مریع و در 250 متر مربع محوطه‌سازی شروع شده است خاطرنشان کرد: افتتاح آن را در دهه فجر صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 520 میلیون تومان به افتتاح رسیده است یادآور شد: هزینه‌ها از محل اعتبارات ملی تخریب و بازسازی صورت گرفته است.

 

تیموری با اشاره به اینکه در دهه فجر دو دسته از پروژه‌ها به افتتاح خواهد رسید تصریح کرد: از این تعداد پنج پروژه ورزشی، هشت پروژه آموزشی و دو پروژه افتتاح کانون فرهنگی خواهد بود.

 

وی افتتاح سالن چندمنظوره هاتف را یکی از پروژه‌های ورزشی دانست و خاطرنشان کرد: سالن‌های ورزشی روستای دهپیاز، روستای قهاوند، زمین چمن مصنوعی رزن و کفپوش سالن روستای صالح‌الدین نهاوند از نمونه‌های یاد شده است.

 

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به هشت پروژه آموزشی گفت: پروژه‌های مدرسه خیرساز سرکان، مدرسه برکت اسدآباد، مدرسه خیرساز کبودراهنگ، مدرسه برکت روستای گل‌تپه مدرسه برکت آقبلاغ بهار و پروژه مقاوم‌سازی مدرسه خوش‌آباد فامنین شامل این پروژه‌ها هستند.

 

وی به کانون فرهنگی خزل و کانون فرهنگی فامنین کرد و گفت: جمع کل پروژه‌ها بالغ بر 5 میلیارد و 564 میلیون تومان برآورد شده است.

 

تیموری با اشاره به اینکه استانداردسازی سیستم گرمایشی 56 مدرسه یکی دیگر از پروژه‌های نوسازی بوده است افزود: افتتاح کل پروژه‌های نوسازی بالغ بر 2 میلیارد و 323 میلیون تومان هزینه در برداشته است.

 

وی با بیان اینکه در زمینه نوسازی سیستم گرمایشی از کمک‌های خیرین هیچ کمکی نداشتیم، تصریح کرد: هزینه دو گروه از پروژه‌ها بالغ بر 7 میلیارد و 888 میلیون تومان برآورد شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان