اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. آذر 1396 - 23:26   |   کد مطلب: 27635
فرماندار همدان با بیان اینکه ساماندهی ورودی جاده ملایر از پروژه‌های اولویت‌دار همدان است گفت: با ایجاد بسترهای مناسب برای توسعه می توان از وضعیت بغرنج بیکاری خارج شد.
ساماندهی ورودی جاده ملایر از پروژه‌های اولویت‌دار همدان است

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، علی تعالی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان همدان با عرض تبریک به مناسبت هفته وحدت اظهار داشت: امام راحل در دوران انقلاب رمز پیروزی را وحدت کلمه بیان کرده و جامعه را به حفظ وحدت دعوت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز از وحدت به عنوان رمز پیروزی در همه عرصه‌ها یاد می‌کنند، افزود: در سایه وحدت توانستیم از ابتدای انقلاب با تحرک‌های گروهک‌های ضدانقلاب و توطئه‌های آن‌ها مقابله کنیم ضمن اینکه وحدت رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس و مقابله با رژیم بعثی عراق بود.

تعالی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران توانست با رهنمودهای مقام معظم رهبری تمامی مسائل و مشکلات را پشت سر گذاشته و امروز امنیت و آرامش کامل در جامعه حاکم باشد.

فرماندار همدان با تأکید بر اینکه امروز نیز به وحدت و همبستگی بین آحاد جامعه نیاز است، تصریح کرد: همه کسانی که به نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقاد دارند باید با هر سلیقه‌ای  در کنار هم و برای پیشرفت و آبادانی کشور حرکت کنند چرا که از علل مهم توسعه کشور وحدت است.

تعالی با اشاره به اینکه با تاکیدات مقام معظم رهبری جریانات مختلف در طول دوران‌های گذشته توانستند با همبستگی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را پیش ببرند، بیان کرد: در همدان نیز با حفظ ارکان و رعایت خطوط قرمز نظام می‌توانیم در کنار هم وضعیت مناسبی در استان و شهرستان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه وفاق و همبستگی سرمایه‌ای عظیم برای جامعه بوده و این یکی از مهم‌ترین سیاست و رویکردها در همدان است، عنوان کرد: باید بسترهای لازم برای توسعه برای مدیریت ارشد و تیم اجرایی استان فراهم شود تا از این وضعیت بغرنج که از نظر بیکاری داریم، خارج شویم.

فرماندار همدان با تأکید بر اینکه امروز با چالش‌های نگران کننده مواجه هستیم که نمی‌شود آن‌ها را سانسور کرد و در صورت عدم توجه مشکل‌ساز می‌شود، ابراز کرد: مشکلاتی نظیر بیکاری، اعتیاد روز افزون، طلاق و گسست‌های خانواده مشکلات موجود در جامعه هستند که این مشکلات تنها با رفع مسائل معیشتی و اقتصادی برطرف می‌شود.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از روش‌های موثر در رفع مشکلات است و برای سرمایه‌گذاری آرامش داخلی و بین‌الملل بسیار مهم است، گفت: یکی از شروط توسعه سرمایه‌گذاری خارجی است.

تعالی با بیان اینکه هر گونه احساس خطر سبب آسیب به حوزه سرمایه‌گذاری می‌شود، عنوان کرد: آرامش موجود در کشور برای سرمایه‌گذاری ایجاد شده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز زیرساخت‌های لازم در روستاهای همدان مستقر شده است، ابراز کرد: مشکل این است که منابع درآمدی در روستاها کم است و باید در این راستا با ایجاد منابع درآمدی از حاشیه‌نشینی و مهاجرت‌ها جلوگیری کرد.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه از دیگر اقدامات دولت انضباط اقتصادی در کشور است، اظهار داشت: در این راستا رویکرد استان همدان نیز جذب سرمایه گذار بوده است.

تعالی با بیان اینکه مرکز استان حساسیت خاصی دارد و اگر نتوانیم آرامش را در همدان ایجاد و بسترهای لازم را آماده نکنیم حرکت در حوزه اشتغال نیز مختل می شود، تأکید کرد: با پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها بستر را برای فعالیت همه احزاب و دسته‌های سیاسی ایجاد کردیم.

وی با تأکید بر اینکه فضای مناسبی برای فعالیت احزاب در راستای چهارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است، اظهار داشت: اولویت در کشور اقتصاد است و گلایه ما از احزاب این است که در حوزه‌های اشتغال و اقدامات اقتصادی نیز باید ورود پیدا کنند.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان همدان 850 میلیارد تومان اعتبار برای همدان مصوب شد، ابراز کرد: 550 میلیارد تومان از این اعتبار برای همدان تخصص یافت.

تعالی با بیان اینکه با این اعتبار تصویب شده 18 پروژه عمرانی برای همدان تعریف شد که در دست اجرا است، گفت: احداث آزادراه همدان-ساوه، راه‌آهن تهران، فاز دوم دانشکده کشاورزی، کنارگذر غربی، بیمارستان اکباتان و غیره از جمله این طرح‌ها بوده است.

وی با تأکید بر اینکه ساماندهی ورودی جاده ملایر به همدان با 4 میلیارد تومان اعتبار از جمله پروژه‌های اولویت‌دار است، تصریح کرد: احداث مراکز بهداشتی، استخر سرپوشیده قهاوند و احداث مسیر بازگشت در محور امام زاده محسن(ع) از جمله اقدامات است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان