اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. اسفند 1395 - 23:34   |   کد مطلب: 24201
شهردار همدان بابیان اینکه تعطیلی بازار همدان در ایام نوروز مورد انتقاد مسافران است، گفت: ۸ نقطه محور گردشگری اتوبوسرانی در ایام نوروز در همدان برپا می‌شود.
شهردار همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سیدمصطفی رسولی عصر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر همدان اظهار داشت: برای طراحی المان‌های سطح شهر از طراح‌های اقصی ‌نقاط کشور در مشهد، تهران و اصفهان بهره بردیم تا یکسری المان‌های دائمی را در شهر داشته باشیم.

شهردار همدان با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی در ایام بارندگی در همدان پیش‌بینی شده است، گفت: در صورت بارش نزولات آسمانی هتل‌ها، مجموعه فرهنگی ابوذر، مجموعه عباس‌آباد و گنج نامه، مجموعه فرهنگی شهرداری همدان، سازمان ورزش و جوانان و غیره اعلام آمادگی کرده‌اند.

رسولی عنوان کرد: حجم تاکسی‌ها در ایام نوروز 60 درصد است و 40 درصد را نیز برای نیمه دوم اضافه می‌کنیم.

شهردار همدان بسته بودن بازار در ایام نوروز را از مشکلات هرساله دانست و گفت: امسال بازار به صورت شیفت بندی برای مسافران باز باشد تا خدمت رسانی به صورت مطلوب انجام شود چرا که در سال‌های گذشته تعطیلی بازار جزو انتقاداتی بود که مسافران آن را مطرح کرده بودند.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: میزان بارش‌ها از ابتدای سال زراعی جاری (ابتدای مهرماه) تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 30 درصدی روبه رو است.

سعید باقری با بیان اینکه در ایام نوروز و قبل آن پیش بینی سه روزه هوا به تفکیک شهرستان و شهر انجام می‌شود، عنوان کرد: در ایام نوروز نیز این روند ادامه دارد و اطلاعات در اختیار مدیران نیز قرار می‌گیرد.

وی افزود: آمار کلی هفت روزه نیز از سوی هواشناسی اعلام می شود و با توجه به این آمار، مسافران می‌توانند برای سفر برنامه‌ریزی کنند.

باقری با بیان اینکه بارش استان از ابتدای مهرماه تا کنون96 درصد بارش بلندمدت و 70 درصد سال گذشته، تصریح کرد: همدان در اسفند، فروردین و اردیبهشت ماه از لحاظ بارش و دمای هوا، وضعیت نرمالی را دارد، ضمن اینکه : بارش باران در روزهای پایانی هفته پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا نیز کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان