اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. دى 1396 - 12:49   |   کد مطلب: 28264
شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری همدان در راستای رویداد ۲۰۱۸ برای زیباسازی شهر همدان اتفاقات خوبی را رقم می‌زند، گفت:ورودی‌های شهر همدان برای رویداد ۲۰۱۸ ساماندهی می‌شود.
شهردار همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، عباس صوفی شامگاه چهارشنبه در جلسه سیاست‌گذاری رویدادهای گردشگری 2018 در همدان با اشاره به اینکه وظیفه شهرداری زیباسازی و آماده‌سازی در حوزه‌های مختلف در راستای برگزاری رویداد همدان 2018 است، اظهار داشت: در راستای آماده‌سازی شهر و ساماندهی ورودی‌ها زمان بسیار کم است.

وی با بیان اینکه شهرداری در راستای ساماندهی ورودی‌های همدان از سمت ملایر، تهران و کرمانشاه اقدام کرده است، افزود: بیشترین توجه شهرداری در راستای ساماندهی ورودی همدان از سمت جاده تهران است.

صوفی با تأکید بر اینکه نورپردازی، ساماندهی ورودی‌ها، کاشت گونه‌های گیاهی و غیره از جمله اقدامات است، تصریح کرد: سازمان زیباسازی برای ورودی شهر همدان چهار بیلبورد با محوریت رویداد گردشگری 2018 در نظر گرفته است که هر یک از این بیلبوردها به ابعاد 60 متر مربع و حدود 200 میلیون تومان هزینه دارد.

شهردار همدان با اشاره به اینکه امسال در راستای رویداد 2018 اتفاقات خوبی برای زیباسازی شهر همدان می‌افتد، اظهار داشت: نورپردازی، المان‌ها، کاشت گونه‌های جدید، زیبازسازی و غیره در حوزه‌های مختلف مدنظر است و سرویس‌های بهداشتی تا پایان سال تعمیرات و تجهیز می‌شود.

صوفی با بیان اینکه در حوزه تبلیغات درون‌شهری و برون‌شهری منتظر لوگوی 2018 هستیم و در تمامی تلویزیون‌های شهری، پل‌های عابر، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی تبلیغ انجام شود، ابراز کرد: چهار بالن برای تبلیغ همدان 2018 در نظر گرفته شده است، بیان کرد: برای هر یک از این بالن ها بیش‌از 50 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی با تأکید بر اینکه نورپردازی لیزری «همدان 2018 » نیز در حال طراحی است که از این لیزر در روی المان تالار قرآن استفاده می شود، اظهار داشت: المان های نوروزی با موضوع همدان 2018 طراحی شده است.

شهردار همدان با اشاره به اینکه شرکت علیصدر عهده دار تبلیغات در فرودگاه و متروها شده است، عنوان کرد: سازمان میراث فرهنگی تبلیغات همدان 2018 را در 20 سایت میراث فرهنگی و گردشگری انجام می‌دهد.

صوفی با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس روباز در راستای رویداد همدان 2018 در نظر گرفته شده است که ظرفیت تأمین چند اتوبوس را داریم، عنوان کرد: پیاده راه سازی خیابان اکباتان و میدان مرکزی همدان تا پایان امسال آماده می‌شود.

وی در مورد ایجاد سایت موزه در مرکز میدان امام(ره) ابراز کرد: سایت موزه‌ای ساده برای نشان دادن هویت تاریخی برای میدان مرکزی در نظر گرفته شده و مطالعات طرح این سایت موزه در حال انجام است.

شهردار همدان با اشاره به اینکه عملیات عمرانی پیاده‌راه میدان امام(ره) تا اواسط بهمن تمام شده و مبلمان‌سازی شروع شده است، اظهار داشت: پس از مطالعات، طرح سایت موزه اگر طرح ها را به ما بدهند می توانیم تا پایان سال این سایت موزه را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان