اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. مهر 1396 - 23:22   |   کد مطلب: 26972
رئیس هیئت فوتبال استان‌همدان گفت: هیئت فوتبال به‌عنوان مرجع رسمی فوتبال استان‌همدان اجازه انتقال پاس از همدان را نخواهد داد.

به گزارش صبح الوند، عباس صوفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شایعه‌های انتقال پاس از همدان اظهار داشت: امتیاز پاس بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی به همدان انتقال یافت ضمن اینکه ناجا در آن زمان تمایلی به تیم داری نداشت و این افتخار نصیب همدانی‌ها شد که مکتب تاریخی پاس را زنده نگه‌دارند و اجازه ندهند تیمی که قرار بر انحلالش بود، به نابودی کشیده شود.

وی افزود: اینکه پاس حالا در لیگ دو روزگار سپری می‌کند قابل جبران است و با یک برنامه‌ریزی مطلوب و حمایت به‌موقع و همه‌جانبه می‌توان این تیم را روانه لیگ برتر کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان‌همدان با اشاره به حمایت از تیم فوتبال پاس همدان گفت: یکی از سیاست‌های اصلی هیئت فوتبال همدان کمک به شرایط پاس است و انتظار می‌رود مسئولان اجرایی استان همدان نیز با حمایت لازم و به‌موقع این تیم را در مسیر دشوار فوتبال لیگ کشور همراهی کنند تا بسترهای لازم برای صعود پاس مهیا شود.

صوفی عنوان کرد: برای پاس هزینه‌های هنگفتی شده و بسیاری از بازیکنان فعلی تیم‌های بزرگ نظیر استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن و سایر تیم‌های مطرح روزگاری در پاس فعالیت داشتند که از بودجه استان ارتزاق کردند و مسیر حضورشان در همدان منتهی به تیم‌های دیگر شده است.

وی با اشاره به صحبت‌های مسئولان ناجا برای بازگشت پاس به تهران بیان کرد: مگر همدان جزو خاک پهناور کشورمان نیست؟ اگر قرار است ناجا این تیم را تحت پوشش قرار دهد در همین همدان این اقدام صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان