اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. آذر 1396 - 2:50   |   کد مطلب: 27781
مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید همدان با حضور مسئولان استانی برگزار شد و در این مراسم تمامی مسئولان تاکید بر شفاف سازی در شهرداری همدان بودند و کوتاهی مجموعه شهرداری در این زمینه را قابل قبول ندانستند.

به گزارش صبح الوند، عصر روز گذشته مراسم انتخاب شهردار همدان با حضور مسئولان استانی در تالار فجر این شهر برگزار شد.

 

*حاجی بابایی: مدیر کم کار را نقد می کنم

دراین مراسم حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه 40 درصد جمعیت استان همدان مربوط به شهرستان همدان است افزود: با وجود تلاش مسئولان وضعیت امروز شهر همدان زیبنده این مردم نیست.

 

 

حاجی بابایی  با بیان اینکه 25 درصد از بودجه سال 97 به شهرداری ها تعلق دارد گفت: با سرعت هر چه بیشتر باید همدان را به سمت کلان شهر شدن پیش ببریم.

 

وی اظهار کرد: حمایت های خود را از مجموعه شهرداری خواهم داشت اما اگر کم کاری ببینم نقد می کنم و از مدیر کم کار انتقاد می کنم.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی دریافتی ها و پرداختی های شهرداری ها باید شفاف باشد گفت: تمامی مسئولین باید تلاش کنند تا حقی را از مردم ضایع نکنند.

 

*خجسته: شهردار برای موفق شدن  باید حاشیه ها را کنار بگذارد

در ادامه این مراسم امیر خجسته دیگر نماینده مردم همدان و فامنین مدیران روزمره آفت جامعه و نظام دانست و گفت: این مدیران معضل جامعه هستند و نمیتوانند حق مردم را بگیرند.

 

خجسته با اشاره به اینکه رمز توسعه و موفقیت در هر جایی پیگیری است گفت: ارزش مدیران به پیگیری و همت انان است.

 

وی تصریح کرد: مردم خواستار تحول هستند بنایران تمام مسئولان  استان باید پیگیر مطالبات مردم باشند.

 

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: یک شهردار برای موفق بودن باید حاشیه ها را کنار بگذارد چرا که این امر به ضرر مردم است و جلوی پیشرفت کار را می گیرد.

 

وی با بیان اینکه بیشتر بودجه ما در تهران است گفت: مسئولان شهری باید تمام سعی خود را کنند تا این بودجه را جذب کنند.

 

*لزوم برخورد با زمین خواری

خجسته با انتقاد از عمل زشت زمین خواری گفت: شهردار جدید باید شفاف سازی نماید و دست زمین خواران را کوتاه کند و از نابودی فضای سبز جلوگیری کند.

 

وی بیان کرد: مجموعه  شهرداری باید به بحث تکریم ارباب رجوع توجه ویژه ای کند و بروز پاسخگوی شهروندان باشد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  در پایان اظهار کرد: افق شهر همدان روشن است و با وحدت و همدلی میتوان آینده ای روشن برای ان ساخت.

 

*استاندار همدان: شورا و شهرداری نباید از هم جدا باشند

همچنیبن دراین مراسم استاندار همدان، محمد ناصر نیکبخت  با اشاره به قدمت تاریخی شهر همدان گفت: با توجه به قدمت تاریخی این شهر بسیار نیازبه توجه و کار بیشتری دارد.

 

نیکبخت با انتقاد از وضعیت نامناسب ورودی های همدان گفت: پیاده راه های شهر نیاز به بازسازی دارد و در این زمینه شهرداری باید اقداماتی انجام دهد.

 

وی با اشاره به انتخاب شهردار جدید همدان گفت : باعث امیدواری است که شهردار جدید خود در بدنه شهرداری بوده و با کار آشنا است.

 

 

استاندار همدان با بیان اینکه شهردار جدید باید با کج دستی در شهرداری برخورد کند گفت: شهرداردر این زمینه نباید کوتاهی کند و اغماض پذیرفته نیست.

 

وی در ادامه با بیان اینکه شورای شهر باید شهردار جدید را حمایت کند گفت: اصلا قابل قبول نیست که شورا و شهرداری از هم جدا باشند.

 

نیکبخت در پایان اظهار کرد: همدان بر روی ریل توسعه قرار گرفته و امیدواریم با پیگیری بیشتر مسئولان هر چه زودتر به جایگاه شایسته خود برسد.

 

*شهردار جدید: چشم انداز همدان شهری سبز است

در در ادامه مراسم  شهردار جدید همدان ، عباس صوفی  با اشاره به اینکه همدان شهری کهن است  گفت: چشم انداز همدان شهری سبز است و در این چشم انداز باید عواملی همچون توسعه پایدار در نظر گرفته شود.

 

شهردار جدید همدان به بیان برنامه های خود پرداخت و گفت: رفع مشکل ترافیک، ساماندهی منظر و حاشیه شهر همدان ، تحول اداری، توسعه فعالیتهای فرهنگی و ورزشی و... از نمونه برنامه هایم است.

 

صوفی  در پایان ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای شهر گفت: از خداوند می خواهم که دراین راه سخت یاری ام کند تا بتوانم تمام ظرفیت های شهر را تحفق بخشم.

 

 

در پایان مراسم  با حضور مسئولان از زحمات رسولی شهردار سابق شهر همدان قدردانی شد و عباس صوفی به عنوان شهردار جدید همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان