اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. بهمن 1395 - 9:36   |   کد مطلب: 23956
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری مراسم افتتاحیه طرح گسترش برنامه‌های حوزه فرهنگ رضوی در طول سال (رایحه رضوی) در همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، فاضل عبادی اظهار کرد: طرح گسترش برنامه‌های حوزه فرهنگ رضوی در طول سال، «رایحه رضوی» نام گرفته و افتتاحیه این برنامه چهارم اسفندماه با حضور مقامات کشوری و استانی در همدان برگزار خواهد شد.

عبادی با بیان اینکه معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و مدیران مناطق هشت‌گانه فرهنگ و ارشاد اسلامی از مهمانان ویژه مراسم هستند، خاطرنشان کرد: اسماعیل آذر، استاد ادبیات و مجری مطرح کشور اجرای این برنامه را بر عهده دارد و از هنرمندان و مسئولان کشوری و استانی برای حضور در این برنامه دعوت شده است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه «رایحه رضوی» چهارم اسفندماه از ساعت ١٦ تا ١٨ در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینای همدان برگزار می‌شود و تجلیل از خادمان برتر حوزه فرهنگ رضوی کشور از برنامه‌های اصلی این همایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افتتاح دفتر خبرگزاری فرهنگ‌رضوی همدان و برپایی نمایشگاه زنده آثار رضوی از جمله سفال، تجسمی و خوشنویسی را هم از برنامه‌های جنبی این مراسم عنوان کرد.

عبادی تأکید کرد: نشست کمیسیون‌های تخصصی طرح گسترش برنامه‌های حوزه فرهنگ رضوی در طول سال روزهای ١٧ و ١٨  شهریورماه در تهران برگزار شد و در گردهمایی‌١٠ و‌١١ مهرماه «کمیته برنامه ریزی جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام» که  منجربه تدوین طرح «رایحه‌رضوی» شد،  استان همدان برای برگزاری مراسم افتتاحیه این برنامه اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان