اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. دى 1395 - 8:53   |   کد مطلب: 23277
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد
اجرای بیش از ٢٠٠ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اجرای بیش از ٢٠٠ عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد

به گزارش صبح الوند ،فاضل عبادی با بیان اینکه برنامه های مختلفی به مناسبت دهه فجر برای برگزاری  در سطح استان در نظر گرفته شده؛ گفت: به مناسبت این ایام، جایزه ادبی استان امسال در شهرستان تویسرکان برگزار خواهد شد.

 

عبادی با تأکید بر اینکه نوزدهمین جشنواره موسیقی سنتی فجر استان هم بهمن ماه امسال در همدان برگزار می شود؛ خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا، ١٢ و ١٣ بهمن ماه میزبان هنرمندان و علاقمندان به هنر موسیقی خواهد بود.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در سطح شهرستان های استان، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و نمایشگاه عکس، برگزاری مراسم عصر شعر و خاطره، برپایی نمایشگاه کتاب، اجرای عمومی نمایش، برگزاری مراسم شبی با قرآن، برگزاری کارگاه خوشنویسی و برگزاری نشست ادبی از جمله برنامه هایی است که در همه شهرستان ها اجرا خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: برگزاری مراسم عصر شعر انقلاب، تجلیل از موسسات قرآنی برتر، برگزاری کارگاه مهارت های زندگی، برگزاری کنسرت موسیقی سنتی، تجلیل از هنرمندان پیشکسوت، رونمایی از کتاب و معرفی ناشر برگزیده هم از دیگر برنامه‌های شهرستان ها در دهه فجر است.

 

وی افزود: امسال دومین همایش عصر شعر انقلاب با حضور شاعران و اهالی فرهنگ و هنر در همدان برگزار می شود.

 

عبادی برگزاری جنگ شادی، اجرای کنسرت موسیقی توسط گروه های استان، برپایی نمایشگاه خوشنویسی و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر از دیگر برنامه های همدان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برشمرد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری برنامه های متنوع در کانون های فرهنگی و هنری مساجد هم خبر داد و گفت: دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان هم به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، برنامه های مختلف در نظر گرفته است که در همه مناطق استان برگزار خواهد شد.

 

عبادی برگزاری محفل انس با قرآن، مسابقه های فرهنگی و هنری، جنگ شادی و مراسم جشن انقلاب را از برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در ایام دهه فجر برشمرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان