اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. آذر 1396 - 23:52   |   کد مطلب: 27542
در بیست‌و‌چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان؛
۵ عنوان کتاب پژوهشی و نمایشنامه در همدان رونمایی می‌شود
مدیرکل ارشاد همدان از انتشار و رونمایی پنج عنوان کتاب پژوهشی و نمایشنامه ویژه کودک و نوجوان در بیست‌و‌چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، فاضل عبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: ٤٣ اثر هنری و نمایشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که نسبت به سال گذشته ٢٥ درصد افزایش دارد و در مجموع در جشنواره بیست و چهارم ٤٨ نمایش و تولیدات هنری در معرض تماشای عموم قرار می‌گیرد.

عبادی با بیان اینکه در این جشنواره برنامه‌های دیگری نیز پیش‌بینی شده است عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تجلیل زا پیشکسوتان این عرصه و رونمایی از چندین کتاب در حوزه کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

مدیرکل ارشاد همدان بیان کرد: این کتابها از سوی دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان چاپ و منتشر می‌شود.

وی افزود: همزمان با برگزاری جشنواره پنج کتاب "تئاتر کودک و نوجوان"، "رویکردهای نوین به نمایش خلاق" ،"کتاب دوم اوراند هریس" ،  "خانه خورشید" و "اولین تئاتر کودکان" توسط انتشارات نمایش و نشر افراز چاپ و منتشر می‌شود.

عبادی گفت: کتاب "تئاترکودک ونوجوان" نوشته مانون ون دِ وادر با ترجمه سیدحسین فدایی حسین، "کتاب دوم اوراندهریس" نوشته لاول سوارتزر با ترجمه سیدحسین فدایی حسین، کتاب " رویکردهای نوین به نمایش خلاق" نوشته جودیت هیس با ترجمه منوچهراکبرلو، نمایشنامه "خانه خورشید نوشته شهرام کرمی وارد بازار نشر می‌شود.

رئیس بیست و چهارمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان افزود: همچنین کتاب " اولین تئاترکودکان" نوشته ناتالیازاتس با ترجمه فریدون پارسانژاد کتاب‌های این دوره هستند که ویژه کودکان و نوجوانان، مربیان و هنرمندان وارد بازار نشر می‌شوند ضمن اینکه کتاب اولین تئاتر کودکان با همکاری نشرافراز منتشر می‌شود.

به گزارش تسنیم، بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 10 آذر ماه جاری در شهر همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان