اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. تير 1395 - 8:57   |   کد مطلب: 18877
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبار از منابع استانی و ملی بتوان جشنواره‌ تئاتر کودک را بهتر از گذشته و در خور شأن مردم و هنرمندان برگزار کنیم

به گزارش صبح الوند، فاضل عبادی در جلسه هم‌اندیشی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ضمن سپاسگزاری از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره سال گذشته اظهار کرد: جشنواره تئاتر کودک سال قبل با شکوه برگزار شد و شاهد اجرای برنامه‌های گسترده‌ای بودیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر مسائل جاری، سال گذشته ٢٦ جشنواره استانی، ملی و بین‌المللی هدفگذاری شده در استان برگزار شد که دستاوردهای خوبی هم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: این برنامه‌ها با هدف اینکه کودکان و نوجوانان آینده‌سازان این مرزوبوم هستند، هدفگذاری شده و برنامه‌های علمی، فرهنگی و هنری نیز بر این اساس برنامه‌ریزی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان و جشنواره تصویری آیات و سایر برنامه‌ها در راستای هدفگذاری اجرای برنامه‌های کودک و نوجوان در همدان است که تلاش شد بدون حاشیه برگزار شود.

عبادی با بیان اینکه امسال هدفگذاری شده تا ضمن صرفه‌جویی و دقت در کار به محتوا بیشتر توجه شود، افزود: امیدواریم امسال با شرکت هنرمندان و تشکل‌های استان به ویژه در حوزه کودک و نوجوان بتوان جشنواره بهتری را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته افتتاحیه و اختتامیه خوبی برگزار شد، بیان کرد: امسال جشن صدسالگی تئاتر است که امیدواریم برنامه‌های ملی این حوزه در همدان برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه هدف از تشکل‌های کودک و نوجوان این است که در طول سال برنامه داشته باشیم، گفت: سال قبل جلسه آسیب شناسی برگزار شد تا ضمن ثبت موارد مقرر شده، کارها با کیفیت برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان