اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1395 - 23:33   |   کد مطلب: 23863
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی:
محبت رهبر معظم انقلاب نسب به مردم همدان مایه ی غرور است
امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب "وقتی مهتاب گم شد" ضمن قدردانی به نمایندگی از مردم شهید پرور استان همدان، محبت ایشان نسبت به مردم همدان را مایه ی غرور توصیف نمود و گفت:در ابتدای عرایضم به نمایندگی از تمامی مردم استان همدان از مقام معظم رهبری به خاطر این لطف ویژه تشکر میکنم.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی:

به گزارش صبح الوند، امير خجسته در گفتگو با خبرنگار صبح الوند گفت : این تقریظ بسیار ارزشمند به عنوان سند افتخار مردم همدان در تاریخ ثبت گردید و مردم همدان پاداش سالها مجاهدت های خویش را دریافت نمودند.

در متن نوشته شده توسط مقام معظم رهبری اولین نکته ای که به چشم می خورد اوج صمیمیت ایشان نسبت به مردم همدان است بدون شک این صمیمیت حاصل خون شهدای گرانقدر و زحمات عموم مردم همدان در راه انقلاب اسلامی است.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور پر شور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه گفت:به یاری خداوند متعال راهپیمایی امسال نسبت به سال های گذشته پر شور تر برگزار خواهد شد و پیام روشن این حضور حداکثری به عنوان پاسخ قاطع مردم ایران به یاوه گویی های استکبار جهانی به دنیا مخابره خواهد شد.
مردم همدان نیز با توجه به عنایت ویژه مقام معظم رهبری نسبت به همدان با حضور بیش از پیش خود بخش کوچکی از این لطف را جبران خواهند ساخت.

 

امیر خجسته در ادامه ضمن تشریح ابعاد دستاوردهای انقلاب اسلامی، خودباوری و تحقق شعار ما می توانیم را به عنوان یکی از بزرگ ترین محورهای فکری گفتمان انقلاب اسلامی توصیف نمود و افزود:به یاری خداوند متعال امروز با گذشت کم تر از نیم قرن از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در همه ی عرصه ها موفق عمل نموده است و این مسئله هیچگاه بدون خود باوری محقق نخواهد شد، لذا این موفقیت ها تحقق شعار ما می توانیم و آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) می باشد.

 

نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود:اخیرا مقامات تازه وارد به کاخ سفید با اظهارات واهی به دنبال مداخله در امور جمهوری اسلامی ایران هستند، البته این مسئله یک امر طبیعی می باشد زیرا ذات استکبار جهانی در استعمار و مداخله در امور سایر کشور ها است. لذا همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند مردم با حضور انقلابی خود در صحنه به جهانیان اثبات خواهند کرد لحظه ای در پاسداری از انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است غفلت نخواهند کرد.

 

انتهاي پيام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان