اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. بهمن 1395 - 11:10   |   کد مطلب: 23532
فرماندار همدان از افتتاح و کلنگ‌زني 180 طرح عمراني با اعتبار 178 ميليارد تومان در دهه فجر در شهرستان همدان خبر داد
فرماندار همدان

به گزارش صبح الوند، علي تعالي در جلسه ستاد دهه فجر همدان با بيان اينکه 142 طرح عمراني با 170 ميليارد تومان در شهرستان همدان افتتاح و کلنگ‌زني خواهد شد، اظهارکرد: اجرا و شروع عمليات 37 طرح با 8 ميليارد تومان اعتبار نيز در اين دهه آغاز خواهد شد.

 

وي با بيان اينکه 18 کميته تخصصي و دو ستاد فرعي در بخش شراء و مرکزي از اويل دي ماه کار خود را شروع کرده است، افزود: شعار دهه فجر انقلاب اسلامي  سال 95 «گفتمان انقلاب اسلامي، زمينه‌ساز امنيت پايدار و تحقق اقتصاد مقاومتي» است.

 

فرماندار همدان با بيان اينکه همه بايد در کميته شهرستان با جديت تمام در برنامه‌ها و برنامه‌ريزي‌ها ورود پيدا کنند، ادامه داد: اهميت برنامه‌ها براي نسل جديد که کمتر با اين دهه آشنا هستند بالا است.

 

وي با بيان اينکه ارزش هر چيزي در جهان به قيمت و بهايي است که براي آن پرداخت شده است، گفت: اگر بخواهيم نظام جمهوري اسلامي را ارزشگذاري کنيم بايد ببينيم براي دست آن چه بهايي پرداخت کرده‌ايم.

 

تعالي با اشاره به اينکه روحانيت يکي از مشخصه‌هاي مبارزات رژيم ستمشاهي بود، اظهار کرد: در خفقان رژيم شاه مبارزان زيادي از اين سلسله شکنجه و تبعيد شدند اما در نهايت امام(ره) اين نظام را به نتيجه رساند.

 

وي با بيان اينکه جوانان زيادي در اين راه در آسمان انقلاب درخشيدند، افزود: پس از انقلاب که مورد هجمه استکبار جهاني قرار گرفتيم جوانان و ارزش‌هاي زيادي را براي اين نظام تقديم کرديم.

 

فرماندار همدان با اشاره به اينکه برنامه‌هاي دهه فجر نسل جديد را با انقلاب اسلامي و مبارزات، ثمره‌ها و اقدامات انجام شده آشنا مي‌کند، يادآور شد: هر چقدر در غنا بخشيدن اين برنامه‌ها کمک کنيم به آشنايي جواناني که مورد هجمه قرار گرفته اند کمک کرده‌ايم.

 

وي با بيان اينکه همه ما در کشتي به نام نظام شيعي قرار داريم که دشمنان در مقايسه با گذشته بسيار کينه‌ورزانه‌تر وارد حوزه مبارزه با شيعه شده‌اند، ادامه داد: در 20 سال گذشته چنين کينه‌هاي ضد شيعي در منطقه وجود نداشت.

 

تعالي با بيان اينکه رهبر معظم انقلاب با تدبير خود سکان اين نظام را برعهده گرفتند و کشتي شيعي را در درياي متلاطم به ساحل نجات رساندند، گفت: کشور ما در امنيت کامل قرار دارد و اين بايد براي نسل جوان روشن شود چراکه نظام اسلامي در فضاي مجازي به شدت در معرض شبهه‌افکني دشمن قرار دارد.

 

وي از افتتاح و کلنگ‌زني 180 پروژه عمراني با اعتبار 178 ميليارد تومان در سطح استان خبر داد و گفت: از اين تعداد 142 پروژه با اعتبار 170 ميليارد تومان در سطح شهرستان افتتاح خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان همدان در پايان تصريح کرد: شروع و عمليات اجرايي 37 طرح عمراني با 8 ميليارد تومان اعتبار نيز در اين دهه صورت خواهد گرفت.

 

تعالي در ادامه با بيان اينکه شخصيت‌هايي همچون آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني و مرحومه دباغ از سرمايه‌هاي کشور و انقلاب محسوب مي‌شوند، خاطرنشان کرد: در برگزاري برنامه‌هاي دهه فجر بايد گراميداشت اين بزرگان نيز ديده شود.

 

وي با بيان اينکه دهه فجر امسال با فقدان يکي از ياران انقلاب همراه است، افزود: خدمات اين عالم بزرگوار در طول تاريخ انقلاب و پس از آن بر کسي پوشيده نيست و در حقيقت انقلاب در سايه مبارزات عالماني همچون ايشان به نتايج بزرگ دست يافت.

 

فرماندار همدان با بيان اينکه وحدت جامعه اسلامي يکي از مهمترين رموز پيروزي انقلاب بوده است، تصريح کرد: بايد با برگزاري مراسم دهه فجر فضايي فراهم شود تا مردم انقلابي و شهروندان وحدت خود را به خوبي نمايان سازند.

 

وي يادآور شد: دشمن در پي شبهه‌افکني و تشکيک اذهان در ميان جوانان است بنابراين برنامه‌هاي دهه فجر بايد با حداکثر تأثير‍‌گذاري اجرا شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان