اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. دى 1395 - 13:58   |   کد مطلب: 23369
فردی که از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به مزاحمت اینترنتی کرده بود، توسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان همدان شناسایی و دستگیر شد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ اکبر اميني در تشريح اين خبر گفت: در پي شکايت يکي از شهروندان همداني مبني بر مزاحمت اینترنتی در شبکه اجتماعي، شناسايي عامل يا عاملان مزاحمت در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

 

وي افزود: در تحقيقات اوليه مشخص شد شخصی در یکی از شبکه های اجتماعی بصورت مکرر برای شاکیه ایجاد مزاحمت می نماید و با ارسال تصاویر مستهجن باعث تنش در زندگی شخصی ایشان شده است .

 

اين مقام انتظامي اظهار داشت: کارشناسان این پلیس با عنایت به حساسیت موضوع  نسبت به پیگیری موضوع مطروحه اقدام، و با پی جویی های فنی و پلیسی،  متهم،  شناسایی و با هماهنگی دستور مقام محترم قضایی، دستگیر شد.

 

سرهنگ امینی اظهار داشت: متهم که همسایه شاکیه بود، بدواً منکر بزه ارتکابی بوده و سعی در کتمان حقیقت داشت که با ارائه مستندات علمی لب به اعتراف گشوده و صراحتاً به موضوع مزاحمت  اقرار و هدف خود از این عمل را لجاجت با خانواده ی شاکیه اعلام داشت.

 

رئيس پليس فتا همدان در پايان به شهروندان هشدار داد: شبكه های اجتماعی تلفن همراه ابزاری مفید و در عین حال خطرناك می باشند كه حضور ناآگاهانه و بدون رعایت اصول ایمنی كاربران در این فضا، آسیب های فراوانی به دنبال خواهد داشت. شهروندان در نظر داشته باشند، از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن اطلاعات م453حرمانه در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی‌كه شخصی برای آن‌ها مزاحمت ایجاد می کند از ادامه ارتباط و پاسخ‌گویی اجتناب ورزیده و مكالمه را ادامه ندهند.

 

ایشان در پایان توصیه کرد:شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوريت هاي سايبري ، لينک ثبت گزارش هاي مردمي و یا با شماره تلفن 2182674 با ما در ميان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان