اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. مهر 1395 - 16:19   |   کد مطلب: 20600
رئیس پلیس فتای همدان گفت:فردی که از طریق شبکه اجتماعی اقدام به تهدید و اخاذی نموده بود توسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ اکبر امینی در گفتگو با صبح الوند با اعلام این خبر گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان همدانی و با در دست داشتن مرجوعه ای قضایی مبنی برتهديد و اخاذي ، به پلیس فتا مراجعه و خواستار رسیدگی به موضوع را داشته که شناسایی عامل مزاحمت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا همدان به بیان اظهارات شاکی در تحقیقات اولیه پرداخت و اظهار داشت: چندي پيش افراد ناشناس درفضاي مجازي و شبکه اجتماعي فروشگاه  وی را تهدید  به آتش سوزي کردند و لذا براي اين عمل نيز مبلغ يک ميليون تومان جايزه تعيين کرده بودند.

این مقام انتظامی فرمود:کارشناسان ما با استفاده از اقدامات فنی و بکار گیری شگردهای خاص پلیسی، مجرم را با هویت معلوم شناسایی و با اخذ دستور مقام قضایی و طی عملیات غافلگیرانه دستگیر نموده و تمامی دستگاه های دیجیتال وی را ضبط و جهت بررسی به پلیس فتا انتقال دادند.
سرهنگ امینی اظهار کرد: متهم که خود از بازاریان بود در بازجویی های فنی صراحتا به بزه انتسابی اقرار و عنوان کرد: من از شاکی کینه به دل داشتم چون جنس های فروشگاه خود را ارزان تر از همه جا می فروخت و این کار را برای انتقام جویی انجام دادم.

رئیس پلیس فتا همدان در پایان ضمن بیان این مطلب که متهم برای انجام مراحل قانونی به دادسرا فرستاده شد از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در فضای مجازی، با شماره تلفن 2182674 تماس حاصل فرمایند.

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان