اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. شهريور 1395 - 14:05   |   کد مطلب: 20006
فردی که از طریق سايت تبلیغاتی خرید و فروش آنلاین برای استادش ایجاد مزاحمت کرده بود توسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ اکبر امینی در گفتگو با صبح الوند،   با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان همدانی مبنی برمزاحمت اينترنتي، به پلیس فتا مراجعه و خواستار رسیدگی به موضوع را داشته که شناسایی عامل یا عاملین مزاحمت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی فرمود:در تحقیقات اولیه شاکی اظهار داشت افرادمختلفي باشمارههاي زيادي بابنده تماس مي گيرندو اعلام ميکنند درخصوص درج آگهي هاي موتور، مغازه وماشين بابنده تماس گرفته اند و پس ازتحقيق بنده می گویند که آگهي ها در یکی از سايت تبلیغاتی خرید و فروش آنلاین مي باشدکه بنده اصلا ًاين آگهي هارا نزده ام واز پليس فتا خواستار رسيدگي به موضوع هستم.

 

وی تصریح کرد:کارشناسان ما با انجام اقدامات فنی و بکار گیری شگرد های خاص پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی نهایتا متهم دستگیر شد.

 

سرهنگ امینی اضهار کرد: متهم که از شاگردان شاکی بوده در بازجویی های فنی صراحتا به بزه انتسابی اقرار و عنوان کرد: من این کار را برای لجبازی با شاکی انجام دادم و هدف سرگرمی و عصبانی کردن شاکی بوده است.

 

رئیس پلیس فتا همدان در انتها از هموطنان عزیز خواست در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyderpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری ، لینک ثبت گزارش های مردمی و یا با شماره تلفن 2182674 با ما در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان