اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. شهريور 1395 - 12:44   |   کد مطلب: 20053
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: فردی که از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار اکاذیب برای یکی از شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بود توسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ اکبر امینی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند ، با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان همدانی مبنی برمنتسب نمودن اعمالي برخلاف واقعيت به وی ، به پلیس فتا مراجعه و خواستار رسیدگی به موضوع را داشته که شناسایی عامل یا عاملین مزاحمت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

این مقام انتظامی فرمود:در تحقیقات اولیه شاکی اظهار داشت شخصي در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار عکس بنده با اين عنوان که صاحب این عکس دارای مشکل رواني بوده و با تزريق، گربه ها را مي کشد، نموده که به سرعت درسطح شهرهمدان سپس درسطح کشور پخش شده و از اين طريق مشکلات فراواني براي بنده وخانواده ام ايجادکرد.

 

وی تصریح کرد:کارشناسان ما با انجام اقدامات فنی و بکار گیری شگرد های خاص پلیسی، مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی نهایتا متهم دستگیر شد.

 

سرهنگ امینی اظهار کرد: متهم که از همسایگان شاکی بوده در بازجویی های فنی صراحتا به بزه انتسابی اقرار و علت این کار را  لجاجت و مشکلاتی که در همسایگی با شاکی داشته و در نهایت انتقام گیری اعلام کرد.

 

رئیس پلیس فتا همدان در پایان ضمن بیان این مطلب که متهم برای انجام مراحل قانونی به دادسرای فرستاده شد از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در فضای مجازی  با شماره تلفن 2182674 در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان