اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. دى 1395 - 8:31   |   کد مطلب: 23132
فرماندار همدان گفت: سيستم گرمايشي مدارس همدان از سال گذشته تاکنون بهبود يافته است و در سال جاري در اين زمينه مشکلي گزارشي نشده است.

به گزارش صبح الوند، علي تعالي  در نشست شوراي آموزش و پرورش همدان افزود: در سال گذشته با تخصيص اعتبار سيستم گرمايشي بيشتر مدارس استاندارد سازي شد و در روستاها نيز که گازکشي بوده سيستم گرمايشي به گازي تبديل شده است.

 

وي خواستار توجه بيشتر به مدارس روستايي و کمتر برخوردار شد و ادامه داد: ساماندهي سرويس هاي بهداشتي بايد در اولويت قرار گيرد.

 

فرماندار همدان گفت: آموزش و پرورش به لحاظ اعتباري وضعيت خوبي ندارد و با وجود سرانه ناچيز، مدارس براي تعمير و تجهيز نيازمند توجه ويژه و مشارکت هاي همه بخش ها هستند

 

تعالي در ادامه با بيان اينکه نهضت سواد آموزي در هفتم دي ماه سال 58 بر اساس فرمان امام خميني (ره) شکل گرفت گفت: تشکيل نهضت سواد آموزي همانند ساير نهادها که توسط بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران تشکيل شد نقش موثري در افزايش آگاهي و سواد جامعه ايران اسلامي داشته است.

 

وي ادامه داد: نهضت سواد آموزي پس از انقلاب با ظرفيت هاي مردمي و کمترين هزينه اقدام هاي موثري انجام داد و جمعيت زيادي را زير پوشش قرار داده و باسواد کرده است.

 

وي افزود: افزاد زيادي تحصيلات خود را از نهضت سواد آموزي آغاز کردند و اکنون درجات علمي را تا سطوح بالا و تخصصي سپري کردند.

 

معاون اداره پشتيباني آموزش و پرورش ناحيه يک همدان نيز گفت: در سال گذشته سيستم گرمايشي هشت مدرسه استاندارد سازي شده است و از مجموع مدارس شهري اين ناحيه تنها پنج مدرسه استاندارد سازي نشده است.

 

احمد اکبري افزود: در حال حاضر در اين ناحيه هيچ مدرسه اي وجود ندارد که از بخاري هاي نفتي استفاده شود.

 

امين اسدبيگي معاون اداره پشتيباني آموزش و پرورش ناحيه 2 همدان نيز گفت: در اين ناحيه 13 مدرسه از بخاري هاي نفتي و 31 مدرسه از بخاري هاي گازي استفاده مي کنند و سيستم گرمايشي 130 مدرسه از طريق حرارت مرکزي است.

حدود 92 هزار دانش آموز در شهرستان همدان تحصيل مي کنند.

 

در اين نشست از دهياراني که با آموزش و پرورش همکاري داشتند تقدير شد

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان