اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آذر 1395 - 0:07   |   کد مطلب: 22368
نماینده مردم همدان فامنین در مجلس شورای اسلامی:
تصویب مجدد تحریم ها بر علیه ایران اشتباه محض بود
نماینده مردم همدان فامنین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بحث تصویب قانون "داماتو" یا تمدید تحریم های 10 ساله بر ضد ایران گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اولین فرصت قاطعانه در برابر زیاده خواهی های آمریکا خواهند ایستاد.

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار آوای فامنین گفت: بحث تحریم هایی که مجددا در پارلمان آمریکا با اکثریت آراء به تصویب رسیده است، از اشتباهات آمریکاست و قطعا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اولین فرصت در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستادگی خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه، ما اثبات کرده ایم صداقت طلب هستیم، افزود: آمریکا با عدم توجه به تعهدات خود بار دیگر دشمنی با ایران را نشان داد و ما با رهنمودهای مقام معظم رهبری عکس العمل قاطع و جواب دندانشکنی به آمریکا خواهیم داد.

 

نماینده همدان فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبر ما از همان ابتدا فرمودند که نسبت به برجام و تعهدات آمریکا بدبین هستند و نباید به آمریکا اعتماد کرد و ما نیز به آن واقف بوده ایم و امروز شاهد نوع دیگری از خواری و ذلت آمریکا هستیم.

 

وی در بیان قدرت عظیم نظام جمهوری اسلامی ایران، در برابر استکبارگران خاطر نشان کرد: تمدید تحریم ها اثر منفی بر توان اقتصادی کشور نخواهد داشت و با تلاش اقتصاددانان و نخبگان و بزرگان نظام، در برابر ترفندهای آمریکا به پیشرفت و پیروزی روزافزون دست خواهیم یافت.

 

خجسته اظهار کرد: سردمداران آمریکا هر کاری که خواسته اند دریغ نکردند و تمام توان خود را در نظر گرفتند که نظام ما را تضعیف نمایند. مسئولین ما باید بر اقتصاد مقاومتی تأکید کنند و چشم امید به آمریکا نداشته باشند. باید مثل همیشه روی پای خود بایستیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان