اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آبان 1395 - 2:02   |   کد مطلب: 21836
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی:
به آتش کشیدن پرچم امریکا در خاک خودش بیانگر زوال حاکمیت فاسد این کشور است
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: به آتش کشیدن پرچم امریکا در خاک این کشور بیانگر اضمحلال روز افزون حاکمیت فاسد در این کشور است.

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته در گفتگو با صبح الوند  با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور امریکا گفت: امروزهزاران نفر از مردم امریکا در خیابان های این کشور تظاهرات می کنند و با به آتش کشیدن پرچم این کشور خواستار تغییرات اساسی در حاکمیت فاسد بر آن کشور هستند.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: اکثریت شرکت کنندگان در این تظاهرات ها جدای از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور صرفا به دنبال استفاده از فرصت پیش آمده برای رسانیدن صدای اعتراض خود به اقلیت یک درصدی وابسته به لابی صهیونیستی حاکم بر این کشور هستند.

 

وی با اشاره به غارت منابع ملتهای دیگر توسط امریکا گفت: بدون شک نتیجه ی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاثیری در روند سیاست های خصمانه و استکباری این کشور نخواهد داشت؛ زیرا استفاده از منابع و ثروت های سایر ملت ها آسان ترین راه حاکمیت رو به زوال این کشور برای نجات خود می باشد.

 

خجسته اظهار کرد: جریان های سیاسی این کشور همواره در راستای حفظ منافع خود عمل می کنند و ایجاد تغییرات اساسی و چرخش در مواضع آنها همواره در طول تاریخ مشهود بوده است. برای مثال جمهوری خواهان امریکا در زمان لینکلن اقدام به لغو قانون برداری نمودند اما امروز تبعیض نژادی را اصلی ترین برنامه ی خود می دانند، همچنین دولت اخیر دموکرات ها که در ابتدا با شعار تغییر و تعامل در راستای صلح موفق به جلب نظر مردم این کشور گردید، مرتکب بیشترین جنایات و آشوب ها در سراسر جهان گردید.

 

استقلال  و ازادی در زیر پرچم آمریکا محقق نمی شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه آتش کشیدن پرچم امریکا در خاک خودش به معنای اعتراض به انتخابات نیست افزود: امروزه تمامی ملت های آزادی خواه اولین آرمان های خود را مبارزه با امپریالیسم امریکایی _ صهیونیستی بر می گزینند و شعار مرگ بر آمریکا را در راس انقلاب های خود قرار می دهند. این مسئله به این معنی می باشد که استقلال و آزادی هیچگاه در زیر پرچم امریکا محقق نخواهد شد، در نتیجه اگر امروز پرچم امریکا در خاک این کشور به آتش کشیده می شود این امر صرفا یک اعتراض به نتیجه انتخابات نمی باشد.

 

وی با انتقاد از کسانی که در داخل کشور به فکر رابطه با امریکا هستند گفت: متاسفانه با این حال و با آشکار شدن حقایق ساختار پوشالی امریکا، هنوز عده ای در داخل کشور با بزرک کردن چهره امریکا، راه حل تمامی مشکلات کشور را در گرو ایجاد رابطه با آمریکا می دانند.

 

وی در پایان تاکید کرد: رابطه با امریکا نه تنها مشکلات کشور را حل نخواهد کرد بلکه مانع رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران خواهد گردید زیرا بنا به فرموده ی امام خامنه ای امریکا اتم مصادیق استکبار است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان