اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. آبان 1395 - 19:09   |   کد مطلب: 21634
نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس از پیگیری پرداخت مطالبات و معوقات و پاداش پایان خدمت خانواده معظم شهدا، ایثارگران، فرهنگیان و بازنشستگان در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه خبرداد.

به گزارش صبح الوند به نقل از خانه ملت؛امیر خجسته از پیگیری پرداخت مطالبات و معوقات و پاداش پایان خدمت خانواده معظم شهدا، ایثارگران، فرهنگیان و بازنشستگان در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه خبرداد.

خجسته اظهارکرد:باتوجه به پیگیری‌ها و مذاکرات نمایندگان مجلس با دولت پرداخت مطالبات و معوقات بازنشستگان و خانواده معظم شهدا که طی چند سال پرداخت نشده بود به زودی پرداخت می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی بیان کرد:باتوجه به اینکه یکی از بیشترین مراجعات به نمایندگان موضوع پاداش پایان خدمت خانواده معظم شهیدان، ایثارگران، فرهنگیان و بازنشستگان است و این مطالبات مدت زیادی است که پرداخت نشده،عزم مسؤولان نظام براین شد که این معوقات،مطالبات و پاداش‌های پایان خدمت پرداخت شود و این کار بزرگی است که انجام خواهد شد.

وی همچنین از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و وزارت علوم و تحقیقات خبرداد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین از واریز تمام مطالبات گندمکارانی که براساس قانون خرید تضمینی گندم خود را به دولت تحویل داده‌اند، خبرداد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

سلام دیرکرد 3 ساله کم.نیست خانواده ها شهدا منتظر این مبلغ هستن خواهشا با جریمه دیرکردی بانکی محاسبه شود چرا که ده تومن 4سال پیش با الان خیلی فرق داره

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان