اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. شهريور 1395 - 11:13   |   کد مطلب: 19788
آيين گراميداشت شهداي دولت با حضور استاندار ، فرماندر و مديران اجرايي استان همدان و جمعي فرماندهان نظامي و انتظامي در مسجد مهديه شهر همدان برگزار شد

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام مسلم اسدي در آيين بزرگداشت شهداي دولت که همزمان با سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر و روز ملي مبارزه با تروريسم بر گزار شد گفت : خدمات دولت در بخش سلامت رضايت بيماران را به همراه داشته است.

استاد حوزه و دانشگاه خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان را بي نظير و اضافه کرد: بسياري از بيماران و همراهان آنها وقتي اثرهاي اجراي طرح تحول نظام سلامت را مي بينند اعلام رضايت و خوشحالي مي کنند.

وي با تاکيد بر اينکه ناديده گرفتن خدمات دولت بي انصافي است افزود: دولت در بخش هاي مختلف خدمات خوبي را به مردم ارئه کرده است.

استاد و حوزه و دانشگاه از دولتمردان خواست با برخورد با دريافت کنندگان حقوق هاي نامتعارف، جديت دولت حتي در برخورد با افراد فعال در بدنه اين مجموعه را در تاريخ به نام خود ثبت کنند.

وي بيان کرد: نام نويسي براي پياده روي اربعين، يکي از افتخارات دولتمردان اين کشور است که محل خدمت آنها به نام امام حسين(ع) آغشته شده است.

 

**تلاش براي رفع مشکلات و گرفتاريهاي مردم در اولويت باشد

حجت الاسلام اسدي افزود: ارزش انسان در برقراري ارتباط با خالق هستي است و تا زماني که اين ارتباط برقرار باشد اين موجود ارزشمند است.

وي گفت : ارزش وجودي انسان در ايمان و ارتباط با خدا است حتي در صورتي که از نظر جايگاه شغلي در پايين ترين يا بالاترين رده باشد.

حجت الاسلام مسلم اسدي يادآوري کرد: لوازم انسان يعني علم، قدرت و ثروت در صورتي که در راه خدا بکار گرفته شود ارزش دارند.

وي با ذکر اينکه بشر تاوان سه گروه را مي دهد گفت: دانشمندان، ثروتمندان و قدرتمندان بي ايمان اين سه طيف هستند چون انديشمند بي ايمان اقدام به توليد داروهايي نظير قرص روانگردان بر عليه سلامت و جسم انسان مي کنند.

استاد و حوزه و دانشگاه تصريح کرد: در يک بيمارستان پزشک بدون دريافت پول زيرميزي بيمار را درمان نمي کند در مقابل پزشکي در مطب خود تابلوي پول ويزيت اجبار نيست نصب مي کند.

حجت الاسلام اسدي اضافه کرد: اين دو پزشکي در يک کشور، نظام آموزشي و مدرسه درس خوانده اند ولي هر يکي از انها ايمان به خدا را سرلوحه خود قرار داده و به مثابه بوعلي سينا که براي رفع مشکلات خود به نماز متوسل مي شد، شده است.

وي بيان کرد: تکريم ارباب رجوع و احترام به افرادي که به سازمانها و نهادها مراجعه مي کنند و تلاش براي رفع مشکلات و گرفتاريها مردم به خصوص افراد مسن بايد در اولويت باشد.

** شهيد رجايي جوهره ايمان، خلوص ، ساده زيستي، مردم داري و صداقت داشت.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: علت ماندگاري شهيد رجايي و درنورديدن شخصيت اين فرد در زمان و مکان اثرگذاري و اثرآفريني اين شخصيت است.

وي اضافه کرد: علت محبوبيت اين رئيس جمهوري با وجود اينکه معلم ساده اي بود، داشتن ايمان، حفظ خود در بين جريانات و پيروي واقعي از اسلام است.

حجت الاسلام اسدي اظهار کرد: شهيد رجايي جوهره ايمان، خلوص ، ساده زيستي، مردم داري و صداقت داشت.

وي تاکيد کرد: اين افتخاري است براي دولتمردان، نظام و مردم که شهادت رجايي و باهنر به نام هفته دولت نامگذاري شده تا دولتمردان خدمات خود را ارائه کنند.

تلاوت آياتي چند از کلام نوراني وحي، ذکر مداحي در رثاي شهدا و اهل بيت عصمت و طهارت و اجراي گروه تواشيح از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده در آيين گراميداشت شهداي دولت بود که با حضور گرم اقشار مختلف با شکوه خاصي برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان