اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. شهريور 1396 - 0:52   |   کد مطلب: 26423
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: شهیدان رجایی و باهنر در عمل به تکلیف و خدمت خالصانه به جامعه اسلامی اسوه و الگو بودند.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر,حجت‌الاسلام علی دشتکی  در جلسه گرامیداشت هفته دولت و در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر دولت به خصوص شهیدان رجایی و باهنر گفت: زحمات تمام دولتمردانی که با خلوص نیت و صادقانه در راستای توسعه و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را تکلیف و وظیفه خود می دانند، قابل تقدیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر را در اصل گرامیداشت خدمت عاشقانه و خالصانه و بی منّت به مردم و همچنین بزرگداشت جایگاه رفیع ایثار و شهادت خواند.

وی افزود: همواره پرچم حقانیت انقلاب اسلامی برافراشته بوده و هست که این مهم مرهون خون پاک شهدای این سرزمین از دوران پیروزی انقلاب تاکنون است.

وی با اشاره به شهادت شهید حججی و جریان سازی عظیمی که این شهادت در نشان دادن حقانیت جبهه حق به وجود آورد، گفت: شهدای حرم در واقع با جانفشانی و ایثار خود مظلومیت اسلام و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و باطل بودن همه ادعاهای بشردوستانه و صلح طلبانه استکبار جهانی را فریاد می زنند.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به وظیفه و تکلیف تک تک آحاد جامعه خصوصاً مسئولان و دست اندرکاران اداره کشور درقبال جامعه اسلامی افزود: باید در راستای تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی وتعالی جامعه در بخش های مختلف، همواره وظیفه مند و تکلیف مدار حرکت کنیم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان