اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. خرداد 1395 - 13:00   |   کد مطلب: 18235
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مفهوم سازی بر اساس منابع قرآنی و روایی زمینه ساز و از ضرورت‌های تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه است.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، حجت‌الاسلام علی دشتکی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه اتاق فکر تحقق شعار سال اظهار داشت: فرهنگ سازی در توفیق و ماندگاری حرکات و اقدامات نقش مؤثری دارد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت اماکن دینی و مذهبی مساجد و بهره گیری از توانمندی‌های اقشار تأثیر گذار ازجمله روحانیون، هیئات مذهبی، مداحان، فعالان قرآنی و فرهنگی و بانوان در مفهوم سازی و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی در جامعه مؤثر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان سازماندهی گروههای تخصصی و اماکن تاثیرگذار و ساختار سازی و فعال کردن آنها را به عنوان بازوان توانمند فرهنگی از اولویت‌های مفهوم سازی برشمرد.

حجت‌الاسلام علی دشتکی افزود: باید جلسات اتاق فکر شعار سال با توجه ویژه به ظرفیت‌ها و توانمندی ها و با محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی راهکارهای عملی را پس از بررسی کارشناسانه ارائه کند.

وی توجه به کادر سازی تبلیغی و تبیینی از بین مبلغین و مبلغات، برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی و عمومی و انجام کار فرهنگی با نگاه تبیینی و نهادینه سازی در راستای مصرف تولیدات داخلی و توجه دادن اقشار مختلف جامعه به سبک زندگی اسلامی را ضروری برشمرد.

حجت‌الاسلام علی دشتکی گفت: با تصمیم اعضاء اتاق فکر از هفته آینده زمینه‌های اجرایی با برنامه ریزی صورت گرفته مهیا شده و گام های اولیه برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان