اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. مرداد 1395 - 13:22   |   کد مطلب: 19352
فردی که بخاطرعلاقه به دختری عکس او را در فضای مجازی پخش کردتوسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل انتظامی استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ امینی با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان همدانی و با در دست داشتن مرجوعه ای قضایی مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی در فضای مجازی ، به پلیس فتا مراجعه و خواستار رسیدگی به موضوع را داشته که شناسایی عامل مزاحمت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا همدان افزود در تحقیقات اولیه مشخص گردید فردی با استفاده از عکس های شخصی و خانوادگی شاکی پروفایلی طراحی کرده و در حال سوء استفاده از آن می باشد

این مقام انتظامی فرمود:با انجام اقدامات فنی و بکار گیری شگرد های پلیسی، مجرم شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی نهایتاً متهم دستگیر شد.

سرهنگ امینی اضهار کرد: متهم که نامزد سابق شاکی بوده در بازجویی های فنی صراحتا به بزه انتسابی اقرار و عنوان کرد: من نامزد شاکی بودم و بعد از طلاق به دلیل علاقه ای که به شاکی داشتم از عکس های ایشان استفاده کردم که ایشان را مجبور کنم که دوباره با من ازدواج کند.

رئیس پلیس فتا همدان در پایان ضمن بیان این مطلب که متهم برای انجام مراحل قانونی به دادسرای فرستاده شد از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در فضای مجازی با شماره تلفن 2182674 در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان