اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. ارديبهشت 1395 - 12:18   |   کد مطلب: 17730
فرماندار شهرستان همدان در اولين شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت: اعتياد به مواد مخدر صنعتي و شيميايي يکي از معضلات جديد و پيش روي قشر جوان شده است.

به گزارش صبح الوند، علي تعالي اظهار کرد: رخنه خاموش اعتياد در جامعه تهديدي مستقيم براي قشر دانش آموز و دانشجوي ما شده است.

 وي گفت: پيشگيري ، مبارزه و فرهنگ سازي از اصلي ترين دستور کارهاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان است به همت دست اندرکاران ذيربط تاحد قابل قبولي شاهد تحقق اين مهم هستيم .

 رئيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر خواستار شد : نيروي انتظامي پس از شناسايي و برنامه ريزي نسبت به پاکسازي مناطق آلوده اقدام کند .

 فرماندارشهرستان همدان با بيان اينکه اعتياد مواد مخدر شيميايي اعتيادي خانمان سوز و بدون بازگشت است ادامه داد : امروزه گرايش به مواد مخدر صنعتي بيشتر از مواد مخدر سنتي شده است .

 تعالي با بيان اينکه بايد در راستاي پيشگيري اين پديده شوم ظرفيت فرهنگ سازي و مبارزه بيشتر شود تصريح کرد : اين شورا متشکل از هفت کميته ي فرعي ،اجرايي ، مقابله ، فرهنگي ، پيشگيري ، درمان ، مبارزه و حمايت اجتماعي  مي باشد .

 فرماندار شهرستان همدان گفت : عملکرد خوب اين شورا نسبت به سال 93 قابل تحسين بوده اما افق کار اين شورا در تداوم آگاه سازي عموم مردم بر معضل اعتياد تا ريشه کني ادامه خواهد داشت .

وي اظهار داشت : يکي از راه کار هاي مناسب وحرکت روبه رشد در اين شورا مقايسه و پيگيري منجر به اجراي تمام مصوبات و ارايه گزارش هاي ماهيانه است .

 وي با تاکيد بر فعال شدن بيشتر کميته فرهنگي گفت : بيشتر جمعيت کشور را جوانان تشکيل مي دهند و معضل اعتياد در وحله اول دامن گير جوانان است .

 تعالي با اشاره به خطير بودن وظيفه کميته فرهنگي اين شورا که مسئوليت آن به  آموزش و پرورش سپرده شده است تاکيد کرد: انتظار مي رود آموزش و پرورش در راه فرهنگ پيشگيري با همفکري و همکاري خانواده ها نقش خود را بيش از پيش نشان دهد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان