اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. فروردين 1396 - 8:57   |   کد مطلب: 24613
رئيس ستاد انتخابات شهرستان همدان خواستار تهيه و توليد اقلام تبليغاتي داوطلبان انتخابات بر اساس موازين قانوني شد.
اقلام تبليغاتي داوطلبان انتخابات در چارچوب قانون توليد شود

به گزارش صبح الوند، نشست توجيهي و آموزشي ويژه مجريان امور چاپ و تبليغات انتخابات در فرمانداري شهرستان همدان برگزار شد.

 

علي اصغر ناظري پور در جمع چاپخانه داران همدان در اين نشست گفت : بخشي از روند انتخابات مربوط به تبليغات داوطلبان است که ضوابط قانوني و زمانبندي مشخصي براي آن پيش بيني شده است.

 

وي با اشاره به تعداد قابل توجه داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي در شهر همدان افزود :  اقلام تبليغاتي داوطلبان انتخابات بايد بر اساس  موازين قانوني تهيه و توليد شود تا جلوه بصري شهر نيز با تبليغات انتخاباتي داوطلبان آسيب نبيند.

 

سرپرست معاونت سياسي و اجتماعي فرمانداري همدان تصريح کرد : فرمانداري با همکاري دستگاه قضايي، نيروي انتظامي و شهرداري بر تبليغات داوطلبان نظارت دارد و با موارد تبليغاتي غير قانوني برخورد مي شود.

 

وي با بيان اينکه همه موازين قانوني تعيين شده براي تبليغات انتخاباتي  به متصديان چاپخانه ها ابلاغ مي شود افزود : درج مشخصات چاپخانه در ذيل تبليغات انتخاباتي الزامي است و در صورت عدول از قوانين تعيين شده براي امور چاپ و تبليغات انتخابات علاوه بر شخص داوطلب متصديان چاپخانه هم بايد چاسخگو باشند.  

 

ناظري پور نقش متصديان امور چاپ و تبليغات را در روند تبليغات داوطلبان انتخابات تعيين کننده و موثر دانست و خاطر نشان کرد : انتخابات يک مسئله ملي است که با مشارکت عمومي و همکاري بخشهاي مختلف برگزار مي شود که اميدواريم شاهد انتخاباتي آرام، بدون تنش و قانوني باشيم.

 

رئيس ستاد انتخابات شهرستان همدان اظهار اميدواري کرد تا در انتخابات پيش رو مشارکت بالاي مردم و  انتخاباتي پرشور داشته باشيم.

 

در ادامه اين نشست  قوانين و دستورالعملهاي مربوط به امور چاپ و تبليغات انتخابات براي مدعوين طرح شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان