اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. تير 1396 - 10:53   |   کد مطلب: 25920
فرماندار همدان خبر داد:
خرید 14 هزار تن گندم از کشاورزان
فرماندار همدان گفت: تا کنون 14 هزار تن گندم از کشاورزان در مراکز خريد تضميني گندم شهرستان همدان خريداري شده است.
فرماندار همدان

به گزارش صبح الوند، فرماندار شهرستان همدان از روند خريد تضميني گندم در مرکز تعاون روستايي همدان بازديد کرد و در جريان آخرين وضعيت خريد تضميني گندم از کشاورزان قرار گرفت.

 

علي تعالي با بيان اينکه سال گذشته 47 هزار تن گندم در سطح مراکز خريد تضميني گندم در شهرستان همدان خريد انجام شد اظهار کرد: تا کنون 14 هزار تن گندم از کشاورزان در مراکز خريد تضميني گندم شهرستان همدان خريداري شده است.

 

وي از احتمال کاهش ميزان خريد گندم نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود : با توجه به شرايط جوي، ميزان برداشت و خريدي که تا کنون در سطح شهرستان انجام شده است احتمالا نسبت به سال گذشته کاهش ميزان خريد گندم کاهش داشته باشد.

 

فرماندار همدان خواستار تسهيل و حداکثر همکاري به منظور خريد تضميني گندم در سطح مراکز خريد شهرستان شد و تصريح کرد: عملکرد مراکز خريد گندم در ميزان خريد و جلوگيري از خروج گندم کشاورزان و فروش آن به مراکز خريد استانهاي همجوار بسيار موثر است.

 

تعالي افزود : با تدابير اتخاذ شده در مراکز خريد تضميني گندم ظرفيت لازم براي خريد گندم کشاورزان به ميزان کافي فراهم مي باشد و اميدواريم روند پرداخت بهاي گندم کشاورزان نيز با همکاري بانک عامل در کمترين زمان ممکن انجام پذيرد.

 

مدير تعاون روستايي شهرستان همدان نيز از آمادگي 6 مرکز خريد تظميني گندم و جو تحت نظارت تعاون روستايي خبر داد و گفت: تا کنون 9 هزار تن گندم و 2 هزار تن جو در اين مراکز خريد داشته ايم.

 

مسعود سعيدي توانا با بيان اينکه سال گذشته ميزان خريد گندم در مراکز تعاون روستايي 20 هزار تن بوده است افزود : خريد تظميني گندم و جو در مراکز تعاون روستايي از ايتداي تير ماه آغاز شده و تا پايان مهر ماه ادامه دارد.

 

وي اضافه کرد : با توجه به شرايط آب و هوايي و احتمال کاهش ميزان گندم توليدي کشاورزان امسال پيش بيني مي کنيم حداکثر 12 يا 13 تن گندم در مراکز تعاون روستايي براي خريد داشته باشيم.

 

سعيدي خاطر نشان کرد : برابر اعلام جهاد کشاورزي شهرستان حدود 5 هزار تن گندم نيز تا کنون در سيلوي همدان و سيلوي شهيد مفتح از کشاورزان خريداري شده است.

 

وي افزود: در مجموع در سطح شهرستان همدان تا کنون 14 هزار و 145 تن گندم و 2هزار تن جو از کشاورزان خريد تضميني انجام شده است.

 

وي در پايان بيان کرد: در راستاي تسهيل خريد تضميني گندم کشاورزان، امسال مرکز خريد شهر قهاوند به باسکول اختصاصي تجهيز شد تا کشاورزان مجبور به طي مسير ديگري براي توزين و تحويل محصول نباشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان