اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. مهر 1395 - 14:01   |   کد مطلب: 20717
در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان مطرح شد:
همدان بالاترین آمار در حوزه برخورد قضایی با قاچاقچیان را داراست
شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان با حضور معاون سیاسی فرمانداری همدان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر و برخی مسئولین شهری برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، سرپرست معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان همدان در شورای هماهنگی با مواد مخدر شهرستان همدان گفت : در دو ماهه اول توانسته‌ایم با انجام  اقداماتی صد پاتوق ، جان‌پناه معتادین و خانه‌های خرابه را از معتادین پاک‌سازی کنیم.

 

مجتبی زارعی با ابراز گلایه از سازمان میراث فرهنگی بیان داشت: این سازمان در این زمینه چندان وارد کار نشده است.

 

کوتاهی دانشگاه بوعلی در حصارکشی کاروانسرای زغالی‌ها

زارعی اظهار کرد:متأسفانه دانشگاه بوعلی سینا در خصوص حصارکشی برای کاروانسرای زغالی‌ها اقدامی نکرده است.

 

وی بیان داشت: منطقه سه شهرداری کار خود را در خصوص پاک‌سازی اماکن مخروبه به‌خوبی شروع کرده و 46 منطقه را پاک‌سازی و مناطق 1،2و 4 نیز در حال انجام اقدامات است.

 

نزدیکی فصل زمستان و کمبود گرمخانه‌ها در همدان

وی افزود: گرمخانه‌ها برای زمستان باید راه‌اندازی شود تا معتادین بتوانند در آنجا در شب‌ها بمانند و ظاهر آراسته وارد شهر شوند.

 

دستگیری یک هزار و 929 نفر قاچاقچی، توزیع‌کننده و خرده‌فروش

در ادامه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان بیان کرد: در هفت‌ماهه نخست سال 95 در همدان 704 کیلو و 41 گرم تریاک ، 31 کیلو و 268 گرم هروئین ، 17 کیلو و 293گرم شیشه ، 31 کیلو و 33 گرم حشیش ، 13 کیلو و 42 گرم سایر مواد کشفیات صورت گرفته است.

 

هادی نجاریان افزود: درمجموع یک هزار و 797 کیلوگرم مجموع کشفیات و یک هزار و 929 نفر قاچاقچی توزیع‌کننده و خرده‌فروش دستگیر شده‌اند.

 

وی ادامه داد: طی این مدت 20 باند مواد مخدر منهدم و دو هزار و 120  نفر دستگیرشده و در کل دوهزارو 35 عملیات در خصوص کشفیات انجام شده است.

 

نجاریان بیان داشت: همدان بالاترین آمار را در حوزه برخورد قضایی با قاچاقچیان دارد.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان گفت: میراث فرهنگی هنوز ورود عملیاتی در این حوزه نداشته است و آنجایی که دغدغه ما است هنوز اتفاقی نیفتاده است.

 

 نجاریان بیان داشت: در مکان‌هایی همچون میدان امام خمینی ، میدان پروانه ، کاروانسرای زغالی‌ها عملاً اتفاقی در این زمینه نیفتاده است.

 

وی افزود: چند سالی است که پاک‌سازی اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها را در طرح‌ها وارد کرده‌ایم و معتادین به سمت تپه پیسا رفته‌اند.

 

نجاریان ابراز کرد: بعد از درمان بازگشت معتادین از اردوگاه‌ها باید حمایت‌های اجتماعی توسط مسئولین مربوطه انجام گیرد تا این افراد به‌طور مجدد به تپه پیسا بازنگردند.

 

وی ادامه داد: گرمخانه‌ها برای آقایان در فصل زمستان آماده شود.

 

 نجاریان اظهار کرد: روبروی پارک ایرانیان خانم‌ها بعضاً در ساعاتی از شبانه‌روز  به‌صورت چندنفری جمع می‌شوند که این امر جلوه خوبی ندارد.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان در پایان در خصوص کشفیات گفت: بخشی از کشفیات ما در شهرهای دیگر انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان