اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. فروردين 1395 - 18:59   |   کد مطلب: 17203
مسئول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: تیم های هلال احمر از 25 اسفند سالگذشته تا یکم فروردین ماه سال 95 به مصدومان 20 سانحه رانندگی امداد رسانی کردند.

به گزارش صبح الوند، محمد فضلی  در گفت و گو با ایرنا افزود: از زمان آغاز طرح نوروزی تاکنون 18 سانحه در جاده های برون شهری و دو سانحه در درون شهر رخ داده است.
وی اضافه کرد: سوانح جاده ای شامل 9 مورد واژگونی هفت مورد تصادف و دو مورد سایر بوده که در این سوانح در مجموع به 17 سانحه دیده امداد رسانی شده است.
مسئول کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: 89 نفر نیروی امدادگر و 23 آمبولانس و یک خودرو نجات در طرح امداد نوروزی فعالیت دارند.
فضلی افزود: 18 پایگاه ثابت و سیار در استان همدان مستقر هستند که پایگاه سیار شامل سه دستگاه خودرو آمبولانس بوده که در ورودی های شهرهمدان مستقر شدند.
وی با ذکر اینکه بیش از 40 تخته چادر اسکان از روز گذشته در نزدیکی فرودگاه همدان برپا شده افزود: 700 مسافر در این چادرها و 59 مسافر در پایگاه های امداد جاده ای در طرح نوروزی امسال تاکنون اسکان موقت شدند.
استان همدان با یک هزار و 750 اثر تاریخی و طبیعی همواره پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بوده است.
آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، تپه هگمتانه و گنبد علویان، حمام حاج آقا تراب نهاوند، خانه لطفعلیان ملایر، خانه مسعودی و آرامگاه میررضی الدین آرتیمانی و بقعه حیقوق نبی (ع) از مهمترین آثار تاریخی و باستانی این استان است که همه ساله مورد بازدید گردشگران نوروزی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان