اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. بهمن 1395 - 19:33   |   کد مطلب: 23926
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: تیم های هلال احمر در 36 ساعت گذشته به سرنشینان 490 دستگاه خودرو گرفتار در برف و سرما امداد رسانی کردند.
رها سازی 490 دستگاه خودروی و اسکان 124 تن گرفتار در برف همدان

به گزارش صبح الوند، بهروز کارخانه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ریزش برف و کولاک و لغزندگی سطح جاده منجر به خروج خودروها از مسیر اصلی شده بود.

 

وی اضافه کرد: هلال احمر با وجود امکانات و تجهیزات محدود کار رهاسازی خودروها از برف و سرما و امداد رسانی به در راه ماندگان را با تلاش تیمهای امدادی به خوبی انجام داد.

 

وی گفت: در 36 ساعت گذشته 124 مسافر در پایگاههای امداد جاده ای نهاوند، فامنین، اسدآباد، تویسرکان، ملایر و کبودرآهنگ اسکان داده شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: 328 تخته پتو، 40 قرص نان، 126 قوطی کنسرو و بیسکویت در اختیار مسافران قرار گرفت.

 

کارخانه ای اضافه کرد: 63 نیروی عملیاتی با استفاده از 18 دستگاه خودرو کار امداد رسانی به مسافران و حادثه دیدگان را بر عهده داشتند.

 

** امدادرسانی به 621 حادثه دیده

وی یادآوری کرد: همچنین تیم های هلال احمر در 24 ساعت گذشته به مصدومان 10 مورد حادثه ناشی از برف کولاک و حوادث جاده ای امداد رسانی کردند.

 

به گزارش ایرنا وی بیان کرد: تیم های جمعیت هلال احمر این استان به 621 حادثه دیده در این مدت زمان امداد رسانی کرده است.

 

ریزش برف و برودت هوا در 2 روز گذشته موجب قطعی برق در ملایر و نهاوند، مسدود شدن راه های روستایی، تعطیلی تمامی مقاطه تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر و تاخیر در آغاز کار ادرات دولتی شد.

 

30 دستگاه آمبولانس، 12 دستگاه خودروی نجات، هشت دستگاه کامیون به همراه خودروی وانت، سواری و موتورسیکلت در طرح زمستانه امسال در همدان به کار گرفته شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان