اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. بهمن 1394 - 14:29   |   کد مطلب: 16491
چهارمین جشنواره ملی "وقف، چشمه همیشه جاری" در رشته عکاسی به میزبانی همدان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
برگزیدگان جشنواره ملی "وقف" در رشته عکاسی تقدیر شدند

به گزارش صبح الوند به نقل از نافع؛ معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در این آیین گفت: چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری وقف؛ چشمه همیشه جاری امسال در هشت بخش در حال برگزاری است که برگزاری این جشنواره در رشته عکاسی به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان واگذار شد.

حجت‌الاسلام احمد شرفخانی با بیان اینکه داوری آثار رسیده به این جشنواره را سه داور برجسته کشور بر عهده داشتند، افزود: هر یک از این داوران در رشته عکاسی جزء سرآمدان و استادان بنام این رشته بوده اند.

وی با بیان اینکه به دلیل استقبال فراوان عکاسان، مهلت ارسال آثار این جشنواره یک بار تمدید شد، اظهار داشت: از 25 استان کشور آثار عکاسی فراوانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

حجت‌الاسلام شرفخانی با اشاره به ارسال بیش از هزار و 336 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره وقف؛ چشمه همیشه جاری در رشته عکاسی، خاطر نشان کرد: پس از بررسی و داوری آثار، 36 اثر برگزیده و منتخب شدند.

وی، همچنین از چاپ آثار منتخب به صورت کتاب خبر داد و افزود: این کتاب حاوی آثار منتخب جشنواره عکاسی است که در 48 صفحه و تیراژ 500 جلد به چاپ می رسد.

در پایان از صاحبان سه اثر برتر تجلیل شد و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و به ترتیب 3، 2 و یک میلیون ریال به عرفان سامان‌فر از استان فارس، طاهره رخ‌بخش از استان فارس و شهاب ناصری از استان کردستان تعلق گرفت.

همچنین از عکاسان امیرحسین جام‌بزرگ، سعید صیرافی، اکبر قاسم‌‎پور، محمد فراهانی و محمد حسین مسلسلی با اهدای هدایایی تقدیر شد.

علاوه بر این به هر یک از 36 اثری که در جشنواره ملی وقف برگزیده شدند؛ یک میلیون ریال به عنوان حق التألیف اهدا شد.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاهی از عکس‌های رسیده به دبیرخانه جشنواره نیز در محل نگارخانه نگاه‌ نو همدان برپا شده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان