اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. شهريور 1394 - 21:06   |   کد مطلب: 13854
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: نگاه به وقف در استان همدان نگاهی توسعه‌محور است و باید فرهنگ وقف در بین مردم جامعه نهادینه شود.
نگاه به وقف در همدان نگاهی توسعه‎ محور است

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، محمدابراهیم الهی‌تبار در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار کرد: استان همدان خاستگاه بسیاری از علما، اندیشمندان، عرفا و بزرگان دینی بوده است.

وی با اشاره به اینکه استان همدان دارای سبقه قوی و قابل توجه دینی است، بیان کرد: فرهنگ وقف باید در بین مردم جامعه نهادینه شود و در جامعه جاری و ساری باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: وقف می‌تواند در توسعه همه‌جانبه جامعه اثرگذار باشد و مدیریت ارشد استان همواره در تلاش است تا مقوله وقف جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

وی افزود: وقف یک رسالت شرعی و دینی است که باید با اتفاق نظر، تعامل و تلاش مدیران این رسالت شرعی و دینی به‌جا آورده شود.

الهی‌تبار اضافه کرد: نگاه به وقف در استان نگاهی توسعه‎محور است و باید فرهنگ وقف به خوبی رواج یابد تا شاهد تأثیرات اثرگذار آن بر جامعه باشیم.

وی گفت: نگرشی که در مجموعه وقف وجود دارد نشان‌دهنده اهتمام سازمان اوقاف کشور و توجه آن به وقف است در این راستا اجرای درست نیات واقفان اهتمام ویژه شود و همه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با مناسب ارزیابی کردن عملکرد مدیریت سابق اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام زین‌العابدینی مدیری جوان و خوش‌برخورد است که با استفاده از تجربه‌های خود عملکرد مناسبی را در مجموعه اوقاف ارائه داد.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام علی محمدی نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد، از زحمات حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان قدردانی و حجت‌الاسلام محمد کاروند به عنوان مدیرکل اوقاف همدان معرفی شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان