اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. دى 1396 - 8:00   |   کد مطلب: 27935
مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: طی سال جاری ۷۶ وقف جدید در استان همدان به ثبت رسیده است.
مدیرکل اوقاف همدان

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام علی کاروند در شورای اقامه نماز اوقاف استان همدان گفت: اوقاف یک نهاد ارزشی است و فعالیت های مرتبط با امر ترویج فرهنگ نماز دارای جایگاه بسیار والایی در سطح ادارات اوقاف بوده و در طول سال به صورت ویژه به این موضوع اهمیت داده می شود.

 

مدیر کل اوقاف استان همدان بابیان اینکه نماز باعث ارتقای فعالیت های اداری می شود، اظهار داشت: انجمن یاوران وقف در حوزه نماز در استان با جدیت دنبال شده است.

 

حجت الاسلام کاروند با اشاره به ثبت ۷۶ وقف جدید از ابتدای سال جاری افزود : چندین مورد وقف جدید در حوزه قرآنی صورت گرفته و باید فعالیت ها در این حوزه ها با ورود مردم بیشتر شده و وقف جدید نیز در زمینه ترویج تقویت فرهنگ نماز صورت پذیرد.

 

گفتنی است؛ در  این مراسم با اهدا لوح تقدیر از فعالیت های انجام شده اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ نماز تجلیل و احکام مسئولیت اعضای شورای اقامه نماز اداره کل اوقاف استان از سوی رئیس ستاد اقامه نماز استان و مدیر کل اوقاف همدان اعطا شد.

 

تجهیز نماز خانه های مساجد بین راهی استان، فعالیت های تبلیغی و ترویجی مبلغین روحانی در سطح بقاع متبرکه در زمینه ترویج فرهنگ نماز و برگزاری منظم نمازهای جماعت در سطح بقاع متبرکه و اماکن مذهبی توسط مبلغین و فعالیت در سطح فضای مجازی در زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز از جمله فعالیت های صورت گرفته مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه در امر ترویج فرهنگ الهی نماز است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان