اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. شهريور 1397 - 7:05   |   کد مطلب: 29852
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مراسم تجمع «رهروان زینبی» در همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام سید محمد کاروند از برگزاری مراسم تجمع رهروان زینبی در همدان خبر داد و گفت: روز شنبه ۱۲ محرم همزمان با سالروز شهادت امام سجاد(ع) مراسم تجمع رهروان زینبی در استان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم ساعت ۱۷ در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان و با همکاری واحد خواهران هیئت رزمندگان اسلام استان برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم از مادران شهدا تجلیل می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان به برگزاری مراسم رهروان زینبی در نهاوند اشاره کرد و افزود: این مراسم در امامزاده مهدی(ع) نهاوند در روز شنبه ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در امامزاده جعفر(ع) شهرستان نهاوند ساعت ۱۸ شاهد برگزاری مراسم رهروان زینبی خواهیم بود، عنوان کرد: در امامزاده شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند این مراسم از ۱۷ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه در امامزاده باباپیرعلی بخش فرسفج شهرستان تویسرکان و در ساعت ۱۷ مراسم رهروان زینبی برگزار می‌شود، افزود: در امامزاده ذوالفقار(ع) کبودراهنگ نیز این مراسم ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مرقد آیت‌الله بهاری شهرستان بهار ساعت ۱۸ شاهد برگزاری این مراسم با همکاری واحد خواهران هیئت رزمندگان اسلام استان و حوزه عملیه خواهران خواهیم بود، عنوان کرد: در امامزاده احمد(ع) محله سیدان شهرستان اسدآباد ساعت ۱۷ این مراسم برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: در امامزاده قاسم(ع) و امامزاده اظهر(ع) شهرستان رزن نیز در ساعت ۱۷ روز امروز مراسم رهروان زینبی برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان