اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. فروردين 1397 - 23:10   |   کد مطلب: 29103
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از آماده‌سازی پنج حسینیه برای اسکان اضطراری زائران بقاع متبرکه همدان طی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اینکه با اجرای طرح آرامش بهاری روزانه بیش از 2 هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان همدان بازدید می‌کنند، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از 25 اسفندماه سال 96 با غبارروبی بقاع متبرکه آغاز شد و تاکنون شاهد حضور چشمگیر مسافران و زائران در این مکان‌های مقدس بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه از 28 اسفندماه «خیمه معرفت» طرح آرامش بهاری برگزار شده است، گفت: خیمه معرفت در شهرستان همدان در هشت بقعه برپا شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اشاره به حضور 16 مبلغ اعزامی از شهر قم در بقاع متبرکه همدان طی ایام نوروز، خاطرنشان کرد: غرفه کودک و نوجوان، آشنایی با مفاهیم دینی، عفاف و حجاب، خانواده، پاسخگویی به مشائل شرعی و سلامت در «خیمه‌های معرفت» طرح آرامش بهاری برپا شده است.

وی با اشاره به ارائه مشاوره خانواده در خصوص سبک زندگی اسلامی در غرفه خیمه معرفت، گفت: در غرفه سلامت ویزیت رایگان با انجام فشار خون و قند خون و ... ارائه می‌شود.

حسینی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری تا 14 فروردین امسال ادامه دارد، افزود: در ایام عید اسکان اضطراری مسافران را در برنامه داریم و پنج حسینیه برای این منظور در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان