اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. مرداد 1394 - 15:35   |   کد مطلب: 13514
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به جنایت های تروریست های داعش در منطقه اشاره کرد و با بیان اینکه روزانه صدها نفر از این گروه بظاهر مسلمان ولی در اصل کافر آسیب می بینند، گفت: داعشی ها عبرت پذیر نیست.
کفار داعش عبرت پذیر نیستند

به گزارش صبح الوند، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه همدان، با دعوت همه نمازگزاران و مومنین به رعایت  تقوای الهی اظهار داشت: انسان باید خود را از عیب و نقص عقیدتی و اخلاقی دور کند تا بتواند در معنای واقعی انسانی کامل و بی عیب و نقص باشد.

وی با اشاره به سالروز میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) در هفته گذشته گفت: هرکس مرقد مطهر و نورانی خواهر امام رضا (علیه السلام)  را در شهر قم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود.

محمدی با اشاره به قرار گرفتن در دهه کرامت اظهار کرد: انسان های باکرامت افرادی هستند که هرگز قدرت مشاهده باطل و گناه را ندارند و هنگامی که به یک مسئله منکر برخورد می کنند آنرا بر هم می زنند.

وی افزود: همه باید در صورت مشاهده منکر یا امر به معروف کنیم یا سریع آن محل گناه را ترک کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: انسان های کریم کارهای لهو، بیهوده و گناه آمیز را برهم می زنند و هرگز منکرات را مشاهده نمی کنند.

وی اظهار کرد: فرق انسان های کریم و انسان های لئیم در این است که انسان کریم دشمن خود را نصحیت می کند و مبادرت به عفو می کند اما انسان لئیم اینطور نیست.

محمدی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به خدمات بنیاد خیریه فرشچیان در همدان افزود: انسان های کریم با خدا معامله می کنند و خانواده مرحوم فرشچیان نیز با خدا معامله کرده اند.

وی با اشاره به سفر هفته آینده رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان گفت:  از سوی همه مردم ولایتمدار همدان پیغام شما را به رئیس جمهور محترم می رسانم که برای رفع عقب ماندگی های اقتصادی، فرهنگی، خدماتی و... استان و مشکلات آن کریمانه و با دید باز برخورد کنند.

امام جمعه همدان اظهار کرد: امیدواریم با سفر دولت به همدان مشکلات اصلی ما در بخش های آب، راه آهن، اشتغال، اقتصاد و... هرچه سریعتر حل شود.

وی همچنین با اشاره به روز یکم شهریور که به نام روز همدان نامگذاری شده است افزود: همدان گذشته، حال و آینده خود را مدیون شیخ الرئیس ابوعلی سینا است و همه دنیا همدان را با نام بوعلی سینا می شناسد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان