اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مرداد 1394 - 15:20   |   کد مطلب: 13310
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: در حال حاضر هدف استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب صهیونیستی از بین بردن مقاومت امت اسلامی است.
هدف اصلی استکبار جهانی نابودی مقاومت اسلامی است

به گزارش صبح الوند، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه همدان، با دعوت همه نمازگزاران و مومنین به رعایت  تقوای الهی و دوری از گناه و غیبت، اظهار داشت: دوری از گناه روح انسان را لطیف و اراده اش را در مقابل شیطان و هوی نفس قوی می کند.

وی با اشاره به اعیاد مبارک ماه ذیقعده با مصادف سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و و در ادامه با میلاد حضرت امام رضا(ع) همراه است گفت: فاصله بین این دو عید خجسته و مبارک دهه کرامت نامگذاری شده است.

محمدی اظهار کرد: کرامت انانی حقیقتی انکار ناپذیر است ، زیرا اگر کرامت از جامعه ما برداشته شود، جامعه به جامعه ای وحشی و حیوانی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: در مکتب انسان ساز اسلام ناب محمدی (ص)، کرامت رواج دهنده خیر و بخشندگی در جامعه و در بین انسان ها است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: انسان خلیفه الله و مظهر خوبی ها است پس تمام کارها و رفتارش باید رنگ و بویی خدایی داشته باشد.

وی اظهار کرد: خوبی کردن در حق کسی که به تو بدی می کند نشانه کرامت و عزت نفس انسان با ایمان است.

محمدی افزود: کرامت را می توان در اخلاق و رفتار حضرت یوسف (ع) دید، زیرا با آن همه بدی که در حقش شده بود جواب کارهای ناپسند برادرانش را با خوبی داد.

وی سپس با اشاره به سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روز و روز مقاومت اسلامی گفت: در حال حاضر هدف استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب صهیونیستی از بین بردن مقاومت امت اسلامی است.

امام جمعه همدان اظهار کرد: همه قدرت ها باید بدانند که با رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب راه به جایی نخواهند برد.

وی با شاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به همدان افزود: بنده به آبرو و حیثیت شهر همدان بسیار حساس هستم و نباید به دلیل برخی غرض ورزی های سیاسی و شخصی کاری کنیم که حیثیت شهر و استان همدان زیرسئوال برود.

محمدی گفت: دولت به قصد خدمت به همدان سفر می کند و امیدواریم در این سفر بخشی از خلاهای موجود پر شود و کاستی ها از بین برود.

وی در پایان با اشاره به 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار کرد: همه ما امنیت، عزت و آزادگی کشور را مدیون از جان گذشتی شهدا، آزادگان و ایثارگران هستیم و همیشه قدردان زحمات آنان خواهیم بود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان