اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. تير 1394 - 16:23   |   کد مطلب: 12434
معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر:
حضرت زهرا (س) الگوى عفاف و حجاب بانوان ایرانی
جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) الگوی بی نظیر و بی بدیل عالم خلقت است و زنان و دختران ما باید ایشان را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند.
حضرت زهرا (س) الگوى عفاف و حجاب بانوان ایرانی

به گزارش صبح الوند، محمد جواد بیات معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به 21 تیرماه سالروز کشف حجاب توسط رضاخان و نامگذاری این روز به نام روز ملی عفاف و حجاب اظهار داشت: استکبار جهانی که جوانان غیور و ولایی ایران اسلامی هشت سال جانانه و قهرمانانه در مقابل آنها ایستادگی و مقاومت کردند، امروز با سلاح مخرب بدحجابی و بدپوششی وارد کشور ما شده است.

وی ریشه و بنیان عفاف و حجاب را در فطرت انسان های پاک و مومن دانست وگفت: انسان از بدو خلقت خود پاک‌ است و یکی از مهمترین مصادیق این پاکی حیا، عفت و حجاب است.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان همدان اظهار کرد: حجاب در جامعه اسلامی تنها برای بانوان نیست و آقایان هم باید حجاب ظاهری و باطنی خود را رعایت کنند.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) الگوی بی نظیر و بی بدیل عالم خلقت است و زنان و دختران ما باید ایشان را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهند.

بیات گفت: حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب زن مسلمان است و زنان ایرانی باید بدانند که بدپوششی، خودنمایی و بدحجابی، آثار مخرب و بسیار ماندگار بر اخلاق و رفتار نسل جوان ما دارد.

وی اظهار کرد: در سبک زندگی اسلامی اگر فرهنگ حیا، عفت، پاکدامنی و حجاب از دوران کودکی برای افراد جامعه نهادینه شود، دیگر نیازی به اجبار در رده‌های بالاتر وجود ندارد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان