اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. مهر 1394 - 19:19   |   کد مطلب: 14467
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان با انتقاد از کم رنگ شدن امر به معروف در کشور گفت: در این زمینه حوزه‌های علمیه کشور، مجلس شورای اسلامی و دولت‌ های قبل و حال مقصر هستند.
دولت، مجلس و حوزه های علمیه مقصران اصلی کم رنگ شدن امر به معروف در جامعه هستند

به گزارش صبح الوند، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، در همایش سراسری رؤسا و اعضای شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر و ستاد‌های صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در محل استانداری همدان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: قیام عاشورایی و بی نظیر امام حسین (ع)، بزرگترین جلوه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برای انسانها است.

وی اجرای فریضه الهی امر به معروف را واجب و ضروری برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب و همه مراجع و مجتهدین بزرگوار بر اجرای مساله مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید ویژه دارند.

محمدی با انتقاد از کم رنگ شدن امر به معروف در کشور گفت: متاسفانه هنوز ساز و کار لازم اجرای امر به معروف و نهی از منکر در کشور وجود ندارد.

وی افزود: در این زمینه حوزه‌های علمیه کشور، مجلس شورای اسلامی و دولت‌ های قبل و حال مقصر هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان گفت: در بحث اجرای فریضتین، فرستادن بخشنامه‌ اصلا ثمر بخش نیست.

وی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از معروف باید از اعماق وجود آمران به معروف و ناهیان از منکر نشأت بگیرد.

محمدی افزود: اگر امتی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه کنند در رفاه و آرامش و با امنیت کامل زندگی می کنند و اگر به منکر گرایش پیدا کنند و دست از معروف بر دارند سرنوشت شومی در انتظار آنهاست.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان